Ce nu găsești?

duminică, 16 decembrie 2012

In my mailbox #2

Am amanat mult, dar exista o explicatie! O explicatie proprie si personala :))


Scrisorica si cartea Fata si marea le-am primit vineri, si le-am castigat pe blogul whispers at moonlight de la Antonia si Cristina, si le multumesc si le apreciez mult -sunteti uimitoare! . Scrisoarea m-a emotionat foarte tare, ca sa nu mai spun, ca mor de nerabdare sa citesc cartea :) 






        


Cartea Blood and feathers am primit-o de la Caludiu, pe blogul Book whisperer si tot la fel, Claudiu mi-a scris un mic mesaj foarte dragut, pe care l-a vazut mami, si apoi eu :)) Eu eram prea fericita ca am primit cartea, ca sa-l vad :D Multumesc frumos, esti un scump :*  





Aici sunt niste prajiturele pe care le-am castigat de la Ana Prajiturind prajiturele Multumesc frumos! Au fost super bune, si mai ales, super frumoase! <3 Si asa de dragut impachetate, si in cutiuta si in punguta, si legate cu panglica <3 Adorabil <3 


Astea sunt semnele de carte primite de la Claudiu, o data cu cartea de mai sus, multumesc. Ador semnul cartii Auracle, este preferatul meu, tocmai de aceea, n-am sa-l folosesc probabil niciodata, mi-e teama sa nu-l rup, sau ceva :D 



Minunatele semne de mai jos le-am primit cu ceva vreme in urma, castigate la un concurs pe blogul Carti cu colti


Va multumesc tuturor pentru cadouri, si pentru concursuri, ca astfel am avut sansa de a castiga niste premii superbe :) 

8 comentarii:

  1. Draguta postarea<3 Si felicitari pentru tot.
    Vad ca ai pus si scrisoarea (mi se vede scrisul ciudat :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ce scris ciudat? :-w Scrisul tau este foarte frumos, si deloc ciudat >:P >:D< :*

      Ștergere
  2. uu,carticica de la mine :o3 ce aratoase sunt prajiturelelee <3,eu nu le-as fi mancat :))) felicitari pentru ce ai primit :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce lucruri frumoase <33 Sa te bucuri de ele :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rose >:D< Tu esti mereu asa draguta ;;)

      Ștergere
  4. Să ai lectură plăcută şi felicitări!:*

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)