Ce nu găsești?

joi, 24 iulie 2014

Leapșa: Summer in a bag of books

Bună copiii! Am primit două lepșe! Adică una, dar de la două blogerițe și sunt super încântată. Mă simt băgată în seamă :)) Mulțumesc Diana și... Diana :D

Iată despre ce este vorba: 


Reguli:
 
- selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
- incorporaţi în postare imaginea tag-ului  <-(*cea de lângă reguli)

-dați tag-ul mai departe. 


1. Drumul către mare: o carte pe care ai așteptat de mult să o citești. 
Sub aceeași stea. Mamă cât am așteptat să o citesc! Toată lumea o cititse. TOATĂ LUMEA! Colegele mele, bloggerii, doamna de la magazin, cerșetorul din colțul străzii, pisica vecinei! Numai eu nu! Dar am echilibrat balanța. :3

2. Răsărit de soare: cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața.
 Eu abia aștept să mă întorc la orice carte! Dar ca să răspund totuși la întrebare, Anna dressed in blood. M-a prins bine de tot acțiunea :)

3. Apus de soare: o carte pe care ai stat să o citești noaptea. 
The DUFF. Acum vreo 3-4 luni, cred. Sau nu știu. Oricum, am stat până pe la ora 4 AM să o termin, într-o zi de școală! Imaginează-ți oroarea! 
 
4. Perla din scoică: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o.
Păi, bineînțeles, Mare Tranquillitatis. Nu îmi plăcea coperta, titlul mi se împleticea pe limbă, nu auzisem nimic despre ea. Și acum, un an și două lecturări  mai târziu, o consider genială. 

 

5. Arsură de soare: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută.  
Aș spune o mulțime. O grămadă. Un teanc. Seria Nu plânge sub clar de lună. 
 
6. Valurile mării: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție. 
Hoțul de cărți, Destine la limită, Sub aceeași stea, o listă cât casa. 
 
7. Caniculă: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu. 
Povestea lui Lisey. Mi-a fost foarte greu să o încep și să o continui. De fapt, am și renunțat la ea, dar apoi i-am mai dat o șansă. O carte superbă până la urmă :3. 


8. Briza mării: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță. 
 10 lucruri pe care le-am făcut, apărută la Epica :D
 
9. Bronz: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta. 
Nume de cod: verity. Am scris mai multe despre ea, aici.


10. Vacanța de vară: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede. 
 Destine la limită. Vreau mai mult din Echo și Noah :o3 Mult mai mult :3

Dau leapșa mai departe următorilor bloggeri: AdryDubhe, Bianca Ioana, Cioburi de vise, Ghanda, Sabry, Leontina, Loreen G, Pufuleț, Bianca2b, răzvantimar, Raisa, Eny, Denise Chris, Victoria Elena, Clara, Rose, Ascunsa,  
 Cori, fetelor de pe Cărți cu colți și cam oricui vrea să o ia. Sunt sigură că am uitat să tăguiesc pe cineva drag, dar nu-mi pot aminti acum. Scuze :o3 Lăsați liiink :*

Păi, spor la lepșuit! Meduza vă iubește! :*


12 comentarii:

  1. Hihih :3 A iesit bine. Felicitari!
    Despre 'The DUFF' am auzit prea multe chestii bune. Nu-i corect, vreau si eu cartea :P Oare o sa apara la noi vreodata? :/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :* The Duff am citit-o e-book, cât despre apărut și la noi, nu prea știu ce să zic. Noi o tot recomandăm doamnei Anca, poate poate o să apară la Epica :D

      Ștergere
  2. Interesante răspunsuri, Antonia! :)
    Mulțumesc de leapșă; acum merg să o fac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iiiiiiii, multumesc mult pentru leapsa. M-am lenvit si eu putin. Te-ai intors? Ai terminat cu totul? Ai intrat la ce facultate ai vrut? Cate intrebari si pe mine :)) iti fac CV.
    O sa o fac si eu leapsa zilele astea.
    Kisses!!
    ps. mi-am schimbat gfc, sunt Denise Chris, doar ca am avut o revelatia si mi-am schimbat nick-ul pe toate site-urile posibile pe care avem cont :)) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doaa, m-am întors :* Am terminat, încă nu știu unde am intrat. :)) E ok, mi-am dat seama că ești tu, după poză :)) :*

      Ștergere
  4. Multumesc pentru leapsa si welcome back!!!Nume de Cod:Verity a fost absolut geniala chiar ca lasa o mare ,mare amprenta asupra cititorului! Astept cat mai multe postari >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei hei! :* Așa e, Verity este fascinantă :3 Ne citim cât de curând ;;)

      Ștergere
  5. Mulţumesc pentru nominalizare!
    Acum eu mă simt băgată în seamă :3.
    Hm, "Nume de Cod: Verity" are o mulţime de fani.Cred că am să fac şi eu rost de ea :-?.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nici acum nu am citit Sub aceeași stea :)) Din răspunsurile tale, aș vrea să citesc și eu Nume de cod: Verity și Destine la limită, cândva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Meduză, mulțumeeesc muuuult pentru leapșă. E într-adevăr frumoasă și abia aștept să o fac.
    Umm, simpatice imagini! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am făcut și eu leapșa, mersi de tagg!
    http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/07/finnaly-back-in-business.html
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)