Ce nu găsești?

joi, 13 septembrie 2012

Arrghhh! Rada rada! Bla bla bla pensii!

*Dear Sony - Arza-te-ar focu'!
Sony, Y U no let me listen my music from anime?
 Atunci Dati-as Smecta pana zici piua in chioneza (chineza+japoneza=chioneza)

*Dear Baylon,Arza-te-ar focu' lu' Satan!
Baylon, Y U no let me do what I want with my sweet Mozilla?

Si dau dezinstaleaza, ca poate scap de tine, dar nu! Esti ca un m*c lipit pe haina inghetat de gerul naprasnic de Cracit Fericiun!. Nu vrei sa imi lasi mozilla in pace!

Asa ca ma razbun pe tine, Sony, ca nu ne lasi sa ascultam muzicuta pe youtube, (si pe magarii care interzic anumite videoclipuri in tara la noi. Da' ce? Noi suntem teroristi? Sau Zombies? Sau Apa minerala? -asta n-are niciun sens-)  si pe Babylonu' dusmanos cu catei intorsi cu fundu-n sus, care dau din cap pe heavy metal!(nici asta n-are nici un sens. Ce tot vorbesc aici?) Rada Rada Rada! asljsndajkhfkjdsngkfdjgnkdlfgklfdgnlfdnklfdjgnkfj!



Gata si cu oful meu. :) O seara frumoasa va doresc!

P.S: Cateodata trebuie sa te descarci, imi cer scuze pentru cuvintele mai putin decente si igienice de mai sus :D

P.P.S: Ba nu-mi cer scuze! Mare branza n-am spus!

P.P.P.S. :Scuzeee! 

2 comentarii:

  1. Cât am rââs :)) N-o să mă ating de Babylon ăsta niciodată. Dacă tu ai reacţionat aşa, nu vreau să mă văd pe mine - daa, fac crize şi când nu-mi găsesc ursuleţul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, deci cand mi-e lumea mai draga, imi iese de pe pagina pe care sunt intrata, si-mi spune ca n-a putut gasi assist.babylon.com. Ce pana mea? Am cautat eu site-ul asta? N-am decat sa ma dau pe opera :-<. Si sa-l injur in continuare pe Babylon :)) Da, te sfatuiesc sa nu te atingi de asa ceva. Eu m-am trezit cu el, dupa ce a descarcat fratimiu ceva, si acum nu vrea sa recunoasca virgula ca el a descarcat tampenia. Mi-nu-nat!

      Ștergere

Lasă un comentariu :)