Ce nu găsești?

joi, 28 martie 2013

[Battle of crushes #4] Dimitri Belikov

În primul rând, bună seara :) Mă simt de parcă am fost călcată de o maşină. Cred că era de fapt, un tanc. Unul din cele 2 ale României, ha ha. Sunt după o partidă de plâns -una lungă- aşa că ignoraţi balivernele astea din primele 2-3 rânduri :)

Bun acum. A venit -în sfâââârşiiit- timpul pentru Bătălia crushurilor. Ce înseamnă asta. Înseamnă ca acum, în runda a 4-a, se vor lupta pentru glorificare eternă Damon din Jurnalele Vampirilor  Zach din Fetele Gallagher şi Dimitri Belikov din AV. Sigur că asta este doar o formalitate, cu toţii ştim cine câştigă. O să revin cu un link unde puteţi vota şi puteţi verifica şi pe blogul lui Rose. Hai Dimitriiii!  melodie draguta-a se asculta.

Eu am făcut postarea de vreun catralion de ani, de prin ianuarie adică :)) click mai jos

Dimitri Belikov, battle of crushes.

Acum, vom avea parte de ceva foarte drăguţ. Surpriză! Interviu cu Dimitri. Sper să vă placă :)

Eu: Bună seara domnule Dimitri Belikov. Sunt foarte emoţionată şi mă bucur mult că aţi acceptat acest interviu.
D.B: (râde) Am 25 de ani, nu 60. Spune-mi Dimitri.
E: Okaay... Dimitri. Spune-mi ceva despre tine.
D. B: M-am născut în Rusia (ştiam.), îmi plac romanele western (ştiam.),  după cum vezi, port şi un duster (văăăd O_o).
E: Văd că ai venit pregătit. Laşi vreodată ţepuşa din mână?
D. B: Sigur, nu fac duş cu ţepuşa în buzunar, dar o ţin pe aproape. Îmi place să fiu mereu pregătit. Viaţa şi experienţa de gardian m-au învăţat că niciodată nu poţi fii prea precaut.
E: Sper că nu o să avem vreo surpriză în seara asta, chiar ţin la carotida mea.
D.B: (râde) Nici o grijă, sunt aici.
E: Asta este relaxant :) Sper că nu sunt indiscretă... Când spun Dimitri, automat mă gândesc la Rose Hathaway. (zâmbeşte) Ce ţi-ai spus când ai întâlnit-o prima dată?
D. B: Fusesem avertizat că este imatură şi dificilă. Dar nu asta am crezut. Când am văzut-o cum încerca să o apere pe prinţesa Dragomir, deşi de abia se mai ţinea pe picioare, mi-am spus: O să fie un gardian grozav! Roza este... fascinantă. Fascinantă şi uimitoare.

E: Ştiu că ai trecut prin anumite experienţe care te-au marcat. Şi totuşi, ai reuşit să treci peste asta şi să-ţi găseşti pacea. Cum ai reuşit? Rose a fost o parte importantă în acest proces?
D. B: Categoric. Mi-am pus toată ambiţia şi voinţa în joc, dar şi Roza m-a ajutat mult să mă regăsesc, datorită ei am avut puterea să mă iert pe mine şi pe ceilalţi. Mă bucur mult că am cunoscut-o şi că a fost lângă mine.
E: Spune-ne o poveste amuzantă de când erai copil.
D. B: Păi... Aveam vreo 6 ani, cred. Bunica Eva făcea mâncare şi a ieşit să ia ceva din grădină. Din neatenţie am vărsat oala cu ciorbă, şi ca să nu mă certe, am umplut oala cu apă şi am pus în ea pătrunjelul şi morcovii ce rămăseseră pe masă. Bineînţeles că şi-a dat seama. Aia a fost mâncarea mea pe 2 zile (râde)
E: Dimitri, mă tem că trebuie să închei. Îmi cer scuze pentru timpul ocupat...
D.B: Au fost 3 minute folosite în scopuri bune. Şi eu îţi mulţumesc.
E: Stai, încă ceva. Concurezi la bătălia crushurilor, împotriva lui Zach Goode, spionul, iar eu îţi sunt reprezentantă...
D.B: Huh. Cu toţii ştim că în faţa unor atacuri ale strigoilor, Zach n-ar fi în stare de nimic (face cu ochiul) :D Mulţumesc pentru prezentare şi interviu. Trebuie să mă retrag, Roza mă aşteaptă...
E: Desigur, îţi mulţumesc încă o dată! Salutări celor de la Curte şi lui Rose
:)


Sper că v-a plăcut. Spune-ţi-mi că v-a plăcut ca să mă simt mai bine :)) -glumesc- O seară bună!

20 de comentarii:

  1. Aleg Damon căci nu mă pot pronunța în ceea ce-l privește pe Dimitri, da, da, așa sunt eu, mai ”în urmă cu toate” :)) .
    Și când văd pozele cu Dimitri ... hm. Aleg Dimon, un fel de 2 în 1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ceee? :)) Dimitriiiiii :)) Şi să vezi când o să citeşti tu AV şi o să mori după Dimka >:)

      Ștergere
    2. Eu sunt la pag 56 din primul volum , acum facem cunostinta :))

      Ștergere
    3. Sper că nu te-am spoilerit. Câteodată uit că nu toată lumea a citit AV :D Scuzeeee :D Votezi cu Dimitri, da? :))

      Ștergere
    4. Nu stai linistita :D ,Hmmm? Sunt indecisa lasa-ma putin sa ma gandesc !

      Ștergere
    5. :)) nu stiu ce ii cu mine de sunt ASA de ndecisa :))

      Ștergere
  2. Hoai, nu concurează împotriva lui Salvatore. Ci împotriva lui Zach x.x Am murit când am auzit x.x ZACH CONTRA DIMITRI?! VIAȚA ÎȘI BATE JOC DE MINE X.X
    Verifică și pe blog la Iru și Rose, Dimitri e împotriva lui Zach.
    ASTA e o dilemă adevărată x.x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. WHAT si cum sa il exclud pe Zach ? :-? Vreti sa ne omorati?

      Ștergere
    2. Sunt asa o imprastiata, ca nici nu am vazut! Nu-mi vine sa cred. Doamne cat de bleaga :))

      Ștergere
    3. Vero, rămân datoare vreun miliard de ani. ^:)^

      Ștergere
  3. Şi acum îi mulţumesc lui Dumnezeu că nu am citit încă Academia Vampirilor.:))
    Murea lângă tastatură şi nu cred că reuşeam să aleg între Dimitri si Zach(<33).
    Oricum felicitări pentru interviu, este foarte tare!!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Multumesc. Am avut o pasa proasta, deci interviul nu e chiar atat de grozav, dar am incercat si eu :D

      Ștergere
  4. Mă ierți draga mea, dar tura asta nu pot să mă abțin! Zaaaaaaach! :x
    Well, când am citit AV primul volum, mi s-a părut foarte ciudat că nu mă atrage personajul masculin... apoi a apărut Adrian, dar asta e altă poveste. Ideea e că mie nu îmi place Dimitri! *omoară-mă X_X * , cu toate că e așa adorabil interviul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rada rada. Te iert acum :)) Daca esti Team Adrian, inteleg :))

      Ștergere
  5. Eu sunt fana Dimitri. Pe el l-as vota in orice top, nici nu conteaza cine mai concureaza. :)) Deja ii simt lipsa, a trecut ceva timp de cand am citit eu seria.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai o nominalizare aici http://devoratoriidefilme.blogspot.ro/2013/03/leapsa-cuplurilor.html

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)