Ce nu găsești?

joi, 23 mai 2013

News :)

Bună copilași :) Ce mai faceți? Ce mai citiți? Să nu uitați să-mi răspundeți, pentru că da, sunt curioasă, așa aflu și eu de cărți mișto :)

Așa. așa. Nu știu dacă ați auzit, dar între 29 mai și 2 iunie se organizează Bookfest la Romexpo. Click aici pentru a afla mai multe :) Și sunt șanse de 90% să vin. Fapt pentru care *tobeleeee* o să-mi fac un ecuson cu Meduza blândă :)) Da, acum când o spun, pare pueril, și mă simt de parcă aș avea 5 ani, dar nu contează, eu tot o fac :)) Șiii. Vă spun de pe acum, dacă o să recunosc pe careva, brace youself  -ador expresia, btw-:
Sper că a auzit tot poporul că au apărut la Bravo Fetele Gallagher, 2 cărți la preț de una, nu-i corect, eu le-am luat mai scumpe  și din 4 iunie, apar tot la Bravo, cărțile Twilight. Habar nu am cum sunt, dacă sunt doar 4, sau împărțite în 321,45 de volume :D Da. Am aflat între timp, că vor fi împărțite în 9 volume. Check it out here :) Eu le-am citit, n-am intenția să le am în bibliotecă. Da, sunt frumoase, dar am alte cărți pe care vreau să mi le cumpăr :D Cum ar fi *tobele din noou* : Romanele Agathei Christie

Da frate, în sfârșit!

Închei acum, fiindcă vreau să mă uit la filmul The Others. Vreau. Asta nu înseamnă că o să o și fac :))

21 de comentarii:

  1. Distracție plăcută la Bookfest !
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că o să aterizez şi eu pe la Bookfest. Spun asta fiindcă banchetul meu e fix în perioada aia. Dar pe 29 mai sigur nu scapă de mine Bookfest-ul :)).
    Îmi completez şi eu seria Twilight, culmea nu am primul volum, prima dată le-am citit în varintă electronică.
    Şi uite aşa mă apuc să cumpăr şi ziare. Mă bucur că fac toată acestă supriză cu cărţile. Chiar merită. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu citesc Spulberă-mă acum :)) Vreau și eu la Bookfest :-<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit și eu minunăția de Spulberă-mă :) Foarte frumoasă cartea :)

      Ștergere
  4. Saluut! Eu citesc Cronicile Wardstone...e draguta pana acus`. Sper sa nu fie vreo pierdere de vreme...
    S`ar putea sa ajung si eu pe la Bookfest. Cine stie poate dam una de alta p`acolo:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit și eu un volum, dar nu prea mi-a plăcut stilul autorului.. :D

      Ștergere
  5. Si eu merg sigur la Bookfest :)) Mi-am luat cartile de la revista azi , debea astept sa le citesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Aş vrea şi eu să merg la Bookfest. :3 Să ne povesteşti cum a fost! :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca o sa ajung si eu la Bookfest, daca iti faci ecuson sigur ca te voi recunoaste. :)). Eu nu mi-am luat cartile de la Bravo, nu prea am auzit nimic de seria asta si nu stiu daca merita sa le cumpar. Daca merita, asta este...am pierdut. Seria Twilight, o am si oricum nu mi-o mai cumparam asa fragmentata. Am mai cumparat eu Academia Vampirilor si regret, ca apoi era reducere la seria cartonata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ne vedem pe acolo ;;) Sunt așa entuziasmatăă :D

      Ștergere
  8. Waa. Nu stiam de Bookfest. Cred ca vin si eu. Adica, sunt aproape sigura ca vin. O sa am si eu o insinga, in cazul asta, cu Pierduta intre lumi - Clara - . Poate ne vedem. :) Stiu.. Si eu mi-am luat Fetele Gallagher vara trecuta...Ma rog, mie nu-mi insipra nimic seria Twilight... Nu stiu..
    * Scuze ca n-am mai trecut pe aici, dar ieri am dat ultima teza..

    RăspundețiȘtergere
  9. Ah, vreau si eu la bookfest! Sper sa ai parte de o experienta demna de a face un post despre. Pentru ca eu sigur abia astept sa aflu cum a fost! Poate faci si niste poze *puppy eyes*

    RăspundețiȘtergere
  10. eu azi am treminat moarta si inviata si mam apucat de jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani:D si eu am fost la fel de indegnata cand am vazut ca seria gallangher sunt doua la 11 lei:)) iar in ce priveste seria twilight...mi se pare o prostie:)) ma asteptam la alte carti..pe care lumea nu le are sau nu a apucat sa le citesca inca:D seria twilight e prima pe acre miam cumparato:)) cred ca toate lumea o are sau macar a citito:D in fine...

    RăspundețiȘtergere
  11. Și eu merg la bookfest, îl aștept de atât de mult timp, am o listă cu cărțile pe care vreau să mi le iau de acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu merg:D de-abia astept :x
    acum citesc life of pi si deocamdata (am citit cam 150 de pagini) imi place de mor :x

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)