Ce nu găsești?

duminică, 24 noiembrie 2013

Aceasta postare nu are Gaudeamus în titlu.

M-am întors acum două ore de la târgul Gaudeamus. A fost super! Am făcut și câteva poze pe care le voi încărca imediat.

Trebuie să încep cu următorul lucru: Corint! Dacă vreun reprezentant vede din întâmplare postul ăsta, să transmită mai departe fericirea și mulțumirea noastră veșnică. Cărțile au fost la prețuri extrem de mici! Felicitări și mulțumim!


Editura RAO, că veni vorba, a avut cele mai mari prețuri. Inferno la 70 de lei? Serios? Pe Libris era 31. Îmi luam două de banii ăia. Sau Tronul de Cleștar la 40 de lei, parcă. Scumpe. Erau niște cărți atât de bune acolo, dar prea scumpe -_-

Eu mi-am luat de la Corint trei carti cu un pret incredibil, 3 volume din Altfel de ingeri la 12 lei!!! Si de la Litera, Captiv în Labirint și Încercările focului. :)) De abia aștept să mă apuc de ele. :3 Și m-am întors și cu bani acasă :3
Voi ați fost la târg? Ce v-ați cumpărat? :D

Update. Am uitat. Un tip de la Antena 1 mi-a luat un mic interviu. Mă duc la 7 să văd dacă apar la tv :))

14 comentarii:

  1. Sisulici ^_^
    70 de lei zici? Gosh -_-
    Si faza cu Hobbitul care e?? *sunttotalpelanga*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apare partea a doua din Hobitul, cred :)) N-am fost prea atenta, doar era acolo mare, Hobitul si i-am facut poza :D

      Ștergere
  2. Ce frumos, a fost ceva lume!
    Să ne anunți dacă apari la TV, pune și înregistrări :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am aparut. Dezamagire, lacrimi :)) Supravietuiesc eu :))

      Ștergere
  3. Ai fost la tv? Eu nu mă uit, deci nu știu. :3Voiam și eu dar evident nu m-a dus tata deci am rămas acasă învățând la chimie. Lectură plăcută, apropo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai fost. Oh well. :)) E de ajuns ca ma stiu eu super star, nu? :)) Multumesc Ancuta :*

      Ștergere
  4. Chiar ma asteptam la mai multe de la rao

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe aici pe la noi nu a fost. A;a c[ pentru mine mai bine alea scumpe, decît nimic :))
    Să nu spui cum îs cărțile! :)
    Zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamneee, 70 de lei, în mod normal, e varianta în englezăăă.:)) Dacă și în română au băgat-o la prețul ăsta, oamenii n-au ce face acasăă -.-
    Mi-a fost dor de blogul tăăăău :* Meeeeduză :))

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost chiar misto acolo. Si eu sunt de acord, duminica, la Leda, au fost reduceri mari.
    Pacat ca nu ne-am intalnit, am fost in aceeasi zi... trebuia sa-ti dau un mesaj!
    Si, apropo, esti chiar dragu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ceee de carti.. Eu de ce n-am putut sa ma nasc in Bucuresti :(
    Of, dar pe de-o parte e mai bine asa, poate muream acolo de la atatea reduceri sau veneam acasa fara niciun ban. >.<
    Spor la citit, astept recenzia la Captiv in Labirint :))

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)