Ce nu găsești?

duminică, 1 decembrie 2013

Susțin campania Shoebox :)

Aș vrea să vă spun, în speranța că vă veți opri 2 minute pentru a citi, despre campania Shoebox.

Ce este?
Shoebox este o inițiativă de a ajuta copiii proveniți din centrele de plasament, pentru a le aduce zâmbetul pe buze, de Crăciun. Proiectul este unul, din ce am văzut, fair play, nu urmărește obținerea de profituri personale. Singurul scop este acela de a ușura și înfrumuseța măcar puțin viața copiilor, cu bunăvoința voluntarilor din întreaga țară.

Cum poți ajuta?
 * În primul rând, cu cât află mai multă lume, cu atât mai bine. Puteți posta bannere cu această campanie, pe care le puteți găsi AICI, și puteți scrie un mic articol pe blogurile voastre, sau susțineți campania, punând fie la profilul de facebook fie la copertă, pozele pe care le puteți găsi pe aceeași pagină cu bannerele, mai jos :D (Distribuirile pe rețelele de socializare sunt încurajate :D)
 * În al doilea rând, luați mot a mot de pe site, 4 pași simpli:
     1. Ai nevoie de o cutie de pantofi ( de aici și numele campaniei. Nu o cutie de banane, sau o cutie de televizor. Una de pantofi) și hârtie cât mai colorată, pentru a împacheta cutia.
     2. - cutia și capacul se împachetează în hârtie, fiecare separat. Cutia nu se sigilează. Ajungem și acolo :D
         - cutia se umple cu de toate. Hăinuțe, jucării, dulciuri, rechizite, obiecte de igienă, etc.
     3.  Cadourile vor fi etichetate în funcție de conținut, unei anumite grupe. De exemplu, băiat, vârsta 5-8 ani. Sau așa ceva :D Nu îndesați în cutie chestii nașpa, uzate și pe care ar trebui să le aruncați. Este un cadou către un copil sărac, nu o ocazie de a arunca tot ce nu vă mai trebuie prin casă. Am mai spus că toate chestiile trebuie să fie puse într-o cutie de pantofi? Deci, nu sacoșă, nu sac menajer sau de rafie, nu! Cu-ti-e!
-cutiile și capacele nu trebuie lipite, deoarece se vor lipi atunci când le veți înmâna celor ce se ocupă de campanie.
-nu puneți alimente care pot curge,și deteriora cutia și celelalte lucruri.
   4. Termenul limită este 13 decembrie. Pachetele pot fi aduse la următoarele LOCAȚII

Gândiți-vă doar ce înseamnă să locuiești într-un centru de plasament, ce înseamnă să fii orfan, să nu ai pe cineva care să te îndrume și să te sprijine. Eu am de gând să trimit un pachet și cu siguranță, doar gândul că voi ajuta, mă face să mă simt o persoană mai bună. Vreau să fac totuși mai mult, fiindcă pot, și sper ca directorul și conducerea liceului la care învăț, să fie de acord cu propunerea aceasta, pe care am de gand să le-o prezint luni.

Haideți să îi ajutăm pe micuți! Distribuiți, scrieți pe bloguri, faceți să se întâmple o minune pentru micuții care au atâta de nevoie de speranță!

4 comentarii:

  1. Am vrut să fac asta astă-vară dar nu am apucat. O să mă interesez și sunt aproape sigură că o să trimit. :) E o oportunitate foarte bună de a face bine, și ce-i drept dăruind ne simțim mai bine. O să postez pe blog și oriunde mai pot. :)
    Frumoasă postare și succes, Anto!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca ai postat acest lucru :) chiar vreau sa fac o fapta buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos gest ! Uite si o leapsa de la mine ! http://lovingpicz.blogspot.ro/2013/12/doi-leapsa-craciun-si-carti.html

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)