Ce nu găsești?

joi, 7 august 2014

Reading Slump

Bună!

Pufuleț, mersi de șut. Aveam nevoie de unul ca să postez ceva! :*

Ok, oficial, Meduza este într-un reading slump cât casa.

Nimic nu mi se pare interesant. 

Deschid cărțile și le închid la loc.

Citesc aceeași frază de 10 ori și nimic nu are sens.

Nicio carte nu pare să se potrivească cu starea mea de acum. 

Tot ce vreau să fac este să mănânc, să merg la înot și să stau. Yep. Asta-i. Sunt plictisitoare, știu. :)) După ce am învățat aproape non-stop, comentarii, trăsături, evenimente istorice, ani, date geografice, capitale, gramatica limbii române, gramatica limbii engleze, nu știu ce să mai fac cu viața mea.
Meduza încheie, înainte să facă victime cu plictiseala ei :D

Revin în curând cu o postare Novus in cella cum libris, fiindcă am strâns o cantitate mare de cărți noi și trebuie să vi le arăt (=să mă laud), dar aș vrea să vă întreb, care sunt motivele pentru care cineva intră într-un reading slump? Cum ieșiți voi din această stare?

Meduza vă iubește!
 

12 comentarii:

  1. Și eu am fost de curând într-un reading slump și a fost TERIBIL! Dar totuși, am trecut peste el cu „Ultimul Avanpost” de Lavinia Călina- foarte bună carte! Sper că o să-ți ieși din stare! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, Ultimul avanpost, de notat. Poate o cer la Libris :* Mulțumesc Laura. Pot să-ți spun Laura? Am multe multe Marii pe aici, Laure nu prea ;;) Și eu sper să-mi ies di nstarea asta, a început să mă enerveze :)) Pup :*

      Ștergere
    2. Eu am primit-o de la autoare. A fost foarte drăguță. Acum mi-e tare greu să scriu o recenzie, pentru că mi-a plăcut prea tare. Sigur, în mediul virtual îmi poți zice Laura, în realitate nu prea răspund la numele ăsta (:-?). :)) Pup! :*

      Ștergere
  2. De obicei intru în reading slumps când citesc o carte care nu-mi place sau sunt prea ocupată ca să citesc, iar după mi se duce cheful. Ca să ies din așa ceva, doar mă forțez să citesc o carte, sau încep 10 în același timp, sperând că una mă va captiva îndeajuns ;w;

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu de multe ori sunt intr-un reading slump din cauza unor carti care nu sunt genul meu. Incearca ceva din lista ta de must read, la mine a mers metoda asta. Sunt sigura ca daca o sa gasesti un roman captivant, senzatia asta o sa dispara instantaneu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mie mi s-a întâmplat anul trecut după admitere, dar nu m-a ținut prea mult. Nu a fost o carte anume care m-a scos din slump-ul meu, ci pur și simplu m-am uitat câte cărți awesome mă așteptau și mi-a revenit cheful. Poate o mică trecere în revistă a cărților noi când scrii articolul de care ziceai o să te ajute și pe tine :) Baftă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am avut un reading slump cand am realizat ca nu mai am ce sa invat si ca am dat examenele. am trecut peste cu "Culoarea sentimentelor". E o carte foarte frumoasa, poate o incerci! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand am inceput vacanta am citit mult insa de ceva timp am un reading slump, nu fac mare lucru mananc stau la calculator dorm si ma uit la seriale,Voi comanda cateva carti si poate imi va trece:) Succes :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu când intru într-un reading slump evit orice contact cu cărțile (nu intenționat, doar că n-am chef) și mă uit la toate serialele/filmele pe care pot să le găsesc apoi fac orice altceva care nu include cititul. La final îmi cumpăr o carte ca să fiu super entuziasmată și apoi mă apucă cititul.
    Nu cred că mai funcționează la cineva, dar succes! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Prea mult timp liber, dupa ce ai fost asa ocupata. Ni se intampla tuturor. Nu prea stiu ce carte sa-ti recomand, pentru ca nici eu nu am citit foarte multe si majoritatea nu au fost stralucite :))
    As spune The Raven Boys de Maggie Stiefvater - pare greu de citit la inceput, dar e grozava dupa ce te acomodezi cu stilul de scriere si Circul Ororilor - lectura usoara ,amuzanta si ciudata pe alocuri :)
    Sper sa-ti revina cheful de citit cat mai repede. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă bucur că ți-am dat un șut, ști cum e, un șut în fund, un pas înainte...
    Ei bine, la începutul verii, după examene, chiar nu aveam chef de citit, totul era plictisitor... ca să treci de acest reading slump trebuie voință și ajutorul unei cărți, fie citești o carte pe care voiai să o citești de mult, fie iei o carte ușurică și amuzantă. Recomand Percy Jackson...
    Te tuc!!

    RăspundețiȘtergere
  10. uffff, stiu cum e. eu am reusit sa ies din reading slump acum cu dark places, de gyllian flynn.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)