Ce nu găsești?

joi, 19 februarie 2015

Events #1 Social Media Summit 2015

      Bună, prieteni! După cum am anunțat anterior, m-am înscris la Social Media Summit, deși la momentul acela nu știam exact despre ce e vorba. Am primit și confirmarea pe mail, nu mai trebuia decât să mă prezint. Și m-am prezentat. Acum, la o zi de la acest eveniment, după ce am reușit să îmi echilibrez gândurile și informațiile primite, mă simt pregătită să vă povestesc totul! Și am atâtea de povestit!

Marta Ușurelu, redactor-șef al Revistei Biz

      Ziua de miercuri a început frumos. Afară era soare cu dinți, adică soare, dar ger cumplit, însă nici măcar o avalanșă nu mă putea opri. M-am întâlnit cu Leontina la Piața Romană de unde am mers împreună spre Hotelul Howard Johnson, care găzduia evenimentul. Am fost ghidate către sala de evenimente și am pătruns brusc într-o altă lume: curățenie exemplară, aranjament impecabil, totul plănuit până la cele mai mici detalii, ceea mi-a întrecut așteptările.

Surprizele dulci pregătite de Garanti Bank, partener #SMS 2015

      În afară de Leontina (pe care o întâlnisem pentru prima oară), nu mai cunoșteam pe nimeni altcineva. Toată lumea vorbea și râdea, părea că toți se cunosc între ei, așa că m-am simțit puțin stingherită. M-am întrebat dacă am făcut bine că am venit, dacă într-adevăr era un loc și pentru mine, iar răspunsul a venit puțin mai târziu, după introducerea doamnei Marta Ușurelu, redactor-șef al revistei Biz. Urmând programul pe care l-am primit când ne-am înscris, au venit pe scenă oameni care au ținut prezentări interesante și ne-au vorbit despre o mulțime de lucruri pe care nu le-aș fi putut afla într-un alt mod. Printre speakeri s-au aflat bloggeri (Cristian Manafu, Cristian China Birta, a.k.a Chinezu, sau Costin Cocioabă), oameni din domeniul social media, Alex Negrea, Radu Tănase, Dan Costea și reprezentanți ai agențiilor de relații publice care au colaborat cu bloggerii (Ralucadelagolin). Mulțumesc pe această cale tuturor celor care ne-au încântat cu prezentările lor, care au răspuns la întrebări și au întreținut atmosfera, împărtășindu-ne din experiența și cunoștințele lor.

Vlad Ioan Tausance, vorbind despre strategia din spatele campaniei prezidențiale
Evenimentul a fost perfect și, deși acest fapt se datorează în proporție de 90% prezentărilor și oamenilor, trebuie să menționez și alte aspecte care m-au determinat să îi acord acestuia nota 10 cu felicitări. Ok, m-ați prins, a fost mâncarea. Nu i-am făcut poză, mă înțelegeți, nu am patru mâini. Și dacă aș fi avut, probabil că tot nu mi-ar fi ajuns. Pe lângă croisantele servite în prima pauză, D'Artagnan și Dexter, foștii concurenți MasterChef ne-au pregătit niște gustări super bune. Nu știu să intru în detalii, am uitat denumirile produselor, dar au fost tare bune. Și într-adevăr, au mers bine cu berea Staropramen. Plus, am apucat să o văd pe Daniela Bojincă, pe care vreau să o felicit pentru premiul câștigat.

Și n-a fost doar atât. Am plecat, din păcate (a trebuit să merg la facultate pentru un curs și un seminar) ratând ultimul speaker, dar am plecat cu sentimentul ăsta că fac parte dintr-o comunitate. Că sunt un blogger mărunt, dar că pot deveni mai mult, că există o mulțime de oportunități pentru noi, bloggerii și că pot mai mult. Putem mai mult. Important este să scriem cu pasiune și entuziasm, să ne implicăm.

Mulțumesc Revistei Biz, partenerilor și speakerilor pentru un eveniment minunat! De abia aștept următoarea ediție!


11 comentarii:

  1. Nu stiam ca exista asemenea evenimente, defapt, era logic sa existe, dar nu credea ca sunt atat de frecvente si bine puse la punct. Ma bucur ca ai petrecut timpul alături de niste oameni foarte interesanți si nu ma bucur pentru ca mi s-a facut foame..

    Te invit la un concurs pe blogul meu.
    Te pup! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei :* Ei bine, nu toate evenimentele sunt atât de bine organizate, depinde, însă acesta a fost super! Mulțumesc pentru invitație :*

      Ștergere
  2. Ce frumos că te-ai înscris. Bravo ție, trebuie să evadăm din cotidian și să învățăm că viața nu înseamnă numai școală, numai calculator, Facebook, jocuri și alte minuni. Înseamnă și oameni, înseamnă interacțiune și cunoaștere. Te invidiez, eu nu am dispoziția de a mă înscrie la așa ceva, cum nici timpul nu prea mi-o permite. Sacrificii, eh, fac destule. Felicitări pentru experiența ta, să ne ții la curent. Salutări, Andrei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Anndrei :) Fiind la liceu, tot timpul am regretat că nu pot participa la anumite evenimente din București, lansări de carte, concerte și mi-am propus de pe atunci că voi participa la tot ce se poate când voi ajunge la capitală :)) Știu că faci sacrificii. Medicină, nu? Spor la treabă!

      Ștergere
    2. Dap, chiar asta! :)) Mulțumesc, Doamne ajută. Pupici!

      Ștergere
  3. Surprize dulci >3...cred că datorită lor acum îmi doresc și mai mult să fi fost la Social Media Summit . :)
    Chiar îmi place cum ai prezentat evenimentul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Loreen :) A fost o experiență frumoasă. Te pup :*

      Ștergere
  4. *design prajiturele......* Fure, trebuie sa te felicit pentru vointa de a te inscrie si de a te prezenta la un astfel de eveniment, fara a cunoaste pe cineva. Sincer, eu cred ca m-as fi simtit destul de ciudat :)) Sper ca vei mai participa si la alte evenimente de genul acesta :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Awaked :3 Cu siguranță voi mai participa, acum că am prins curaj :)) Te pup :*

      Ștergere

Lasă un comentariu :)