Ce nu găsești?

marți, 21 aprilie 2015

Inchide televizorul si hai la teatru!

      Bună! Nu-i așa că vreți la teatru? Revin cu o invitație la una dintre cele mai simpatice piese de teatru pe care le-am văzut: Cine sapă groapa? Am fost la sfârșitul lui martie la Noaptea teatrului studențesc, unde am văzut 4 piese de teatru, însă, cu tot respectul pentru munca celorlalți actori și cu o subiectivitate specifică exclusiv mie, am apreciat cel mai mult ultima piesă, Cine sapă groapa?. Este amuzantă, plină de subtilități și foarte interesantă. În plus, este interactivă, iar actorii chiar comunică cu publicul, adică mai mult decât o fac actorii de obicei, ceea ce mi se pare super.


      Am fost contactată acum câteva zile de Victor Țăpeanu, coordonatorul proiectului „Cuibul artiștilor: Închide televizorul. Hai la Teatru!” și m-am gândit să vă spun și vouă despre asta, deși a fost puțin amuzant pentru că 1. eu nu mă mai uit la televizor de câțiva ani și 2. și dacă aș vrea să mă uit la televizor, nu aș avea cum, pentru că nu dețin unul la cămin. Oricum, proiectul lor mi se pare demn de laudă și de apreciat, întrucât urmăresc să ofere cultură gratuită pentru studenți, deci intrarea la acest spectacol este gratuită. Cât de drăguț e asta?

      Aveți aici link-ul către eveniment, iar pentru rezervări, puteți trimite un mesaj privat pe pagina de facebook Cuibul artiștilor, menționând în ce zi doriți să veniți și câte locuri doriți. Proiectul se încheie pe 29 aprilie, așadar vă sugerez să vă grăbiți și să nu ratați o astfel de ocazie.
  
      Felicitări actorilor și coordonatorilor acestui proiect frumos! Închideți televizorul pe care îl aveți sau nu și haideți la teatru!

4 comentarii:

  1. Mai bine trebuia zis ”Aruncați-vă televizorul pe geam și hai la teatru!”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau ,,Dă foc televizorului și hai la teatru! Bineînțeles, ai grijă să nu-ți fi dat foc la perdele!''

      Ștergere
  2. Ha, ha, ce bine e sa stii ca nu esti singura persoana care nu se uita mult la TV...

    RăspundețiȘtergere
  3. ce teatru? la ce spectacol e in jur :))

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)