Ce nu găsești?

miercuri, 27 februarie 2013

Ăăăăăăă. Nu ştiu.

Mă uit la chestia asta albă şi nu ştiu ce să scriu. Am răcit rău. Boală din aia de cheamă preotul, comandă coşciugul şi cumpără loc la cimitir. A, da. Ceaiul de cimbru. Aţi băut vreodată chestie din asta? Holy shit! Are gustul ca şi mirosul. Adică naşpa! Aşa. Dar acum sunt mai bine, mâine sper să mă duc la şcoală unde o să fie un circ de nedescris din cauza cadourilor de 1 şi 8. Sper doar să nu mă apuce nebuneala şi să fac urât :-? Anyway. Am trimis premiile la poştă pentru Michikit şi Corina şi citesc Blood and feathers (cum naiba am putut să o ţin în biblioteca atâta timp?) care e super tare :) Vine şi recenzia în curând. Cred. Sper. Am primit cadou Insurgent (mulţumesc Cristi care-mi studiezi blogul) deci Rose, pot să-ţi citesc recenzia mai curând decât m-am aşteptat :D şi Viaţa lui Pi (mulţumesc Gabi) :D ŞI un tricou super şmecher de la frăţiorul meu :D (Mulţumeeesc) Yes, I am happy. Very happy, actually. Sper ca mâine să-mi aducă testul la ştiinţe. Şi am poftă de chipsuri. Dubioo-oos. Cât am stat în pat şi am cugetat la nemurirea sufletului, aveam dita discursul, dar l-am uitat. Minunat. Hapciu, pentru a 2354642345 oară pe ziua de azi.Voi ce mai faceţi? Sper că nu la fel de rău ca mine. Ce mai citiţi? Ce maşinării aţi mai inventat? -nu aştept un răspuns neapărat la întrebarea asta, zău-


Nu cred. Nu. :D Vă pup :*

Concurs pe blogul lui Yuki: AICI
Concurs pe blogul Gabrielei AICI

16 comentarii:

  1. Oh, vai. Sperăm din tot sufleţelul să nu mori, iar dacă o faci sperăm să ai cărţile lângă tine. Amen.
    Eu una particip cu multă ironie la scandalul şi conflictele dintre colegii mei pe care îi ador, zău. În rest, teme peste teme şi teme şi pregătiri şi blog şi română şi profa de română care spune că nu ştiu nimic şi.. yeah. Viaţă grea.
    Să te faci bineee! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Zână. Ştii că aşa se traduce faye, da? :D Păi şi eu cam particip la conflictele astea din clasă şi mereu mă enervez :)) Profa ta de română vorbeşte aiurea :))

      Ștergere
  2. Mama e groaznic ceaiu ala :)) ii bun la tortura . Viaţa lui Pi :x cat imi doresc cartea asta . Esti o norocoasa ! Eu citesc Revelatii - Sange Albastru# 3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, le am şi eu în format e-book, nu ştiu când o să le citesc :D Mulţumesc :*

      Ștergere
  3. Ce rău îmi pare de tine, ştiu cum e să fii aşa terminat-răcit şi vreau să te vindeci cât mai repede :* :* Dar ceaiul de pătrunjel, cu care mă pune mama să mă clătesc tot timpul, îl ştii? :))
    Mamămamămamă ce drăguţă eşti, nu-mi vine să cred că încă îţi mai aduci aminte de recenzia mea. Lectură plăcută la Insurgent :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMG. Patrunjelul e si asa naspa. Dar ceai de patrunjel? Mi-e mila de sufletelul tau :( Si sigur ca-mi aduc aminte ;;) E Insurgent, ce naiba!

      Ștergere
  4. Să te faci bine ! :*
    Apreciez că te simți atât de rău dar ai avut timp să mai postezi și aici :) .
    Lectură plăcută, sper că ești în stare să citești ... eu când am fost răcită nu am făcut nimic, am fost o legumă . :))

    Un martie fericit ! ^-^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea Gabriela. Pai in afara de a cugeta la soarta omenirii, n-am avut ce sa fac, cat am fost bolnava si am mai aruncat un ochi pe o carte :)) O primvara frumoasa! :*

      Ștergere
  5. Sper să te vindeci repede, scumpici! ^^ Măcar așa ai mai mult timp să postezi pe blog. Habar n-aveam că Viața lui Pi e și carte. Eu am văzut doar film. :)
    Uh, concursuri. Clara se bagă. o.O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bafta la concursuri :* Da,nici eu nu stiam ca Pi este si carte dar surpriza :>

      Ștergere
  6. Hei, răcito!!

    Bate cubaaa b-) şi eu fac febră şi sunt vai de capu' meu!! :))
    Să ai o primăvară superbă!
    Te aşteaptă o surpriză a mine pe blog!!

    kisses

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2013/03/hello-spring.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei răcito şi ţie! :)) Am văzuuuuut. Şi chiar e surpriză :x Mulţumesc frumos Adry :* Pune mâna şi bea ceai de cimbru, şi fă-te bine!

      Ștergere
  7. Norocoooooasoooooo! Ai castigat si pe Walking on Letters un concurs. Lucky you! Ce noroc ai primavara asta. :)) Bravo ! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Am vazut, chiar am noroc, si de data asta nu port nimic mov :)) Multumesc :*

      Ștergere
  8. Însănătoşire grabnică îţi doresc! :* Ştiu cum e să zaci în pat... :(

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)