Ce nu găsești?

miercuri, 13 februarie 2013

broken divergent

   Salut lume! Ce mai faceți? Ce mai citiți? :) Foarte frumos că citiți, pentru că eu n-am mai citit nimic. Ya, nimic. M-am apucat de Arrow, care e șmecher tare ;;) Am primit o scrisorică -prima din viața mea- și am câștigat Omul de smoală pe Booktown Lover :D Lucrul la revista școlii e ok, merge, m-am mai dumirit cât de cât ce și cum să fac, sperăm să o terminăm până la sfârșitul acestei luni :D Altceva? A, da. Vroiam să vă mulțumesc pentru că v-ați înscris la concursul cu Eve -cu ocazia asta, vă reamintesc că dacă nu v-ați înscris, o puteți face până pe 19- Nu mă așteptam să vă înscrieți atât de mulți :3 Mulțumeeeesc ;;)
   Astăzi mi s-a întâmplat o chestie foarte nașpa. I-am adus unei colege Divergentul, să-l citească și un idiot de coleg mi-a rupt coperta. Adică chestia care acoperea coperta. Nu e ruptă rău, doar așa, puțin, dar tot mi-a venit să plâng și să-l rup pe jumătate pe respectivul *oftând* În final mi-am primit și scuzele. De parcă scuzele o să-mi lipească coperta la loc :-j
   Gata, vă las, că am test la științe, și trebuie să învăț (chef=zero, normal)
Vă pup :*

13 comentarii:

  1. Știu când e atunci când o carte se degradează cât de puțin. Te simți de parcă ție ți s-ar fi întâmplat ceva. Și de aia nu obișnuiesc să împrumut cărți.
    Momentan citesc "O zi din șapte" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit doar vag despre carte, dar subiectul mi se pare destul de interesant :) Da, a fost aiurea, dar asta e... :-? Bine că nu mi-a rupt vreo pagină, că zău făceam o criză :))

      Ștergere
  2. Uuh. Urât. Până acum nu mi s-a întâmplat niciun incident de genul ăsta cu cărțile, și mă bucur. De obicei, când lumea mă vede cu cărticeaua în vrațe, mă lasă în Dumnezeul meu. Îmi pare foarte, foarte rău pentru copertă. Pentru că era coperta unui tezaur scris :| Eu în locul tău i-aș fi băgat pe gât coperta.
    Citesc Șovăire de Maggie Stiefvater. Până la pagina.. *um, wait a second* 263, e o dezamăgie. Mă așteptam să fie mai bombă decât a fost până acum :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi mie îmi pare rău de copertă, dar o voi lipi, asta e :-< Şovăire este continuarea la Fior? :D

      Ștergere
    2. Da. Continuarea. Însă, din câte se pare, nu la fel de *wow* ca Fior.

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau pentru coperta..:( In locul tau eu i-as fi dat una (sau mai multe) cu cartea in cap sau cu orice altceva aveam prin preajma. Era sa patesc si eu asa cu cateva carti, de aia nu prea-mi place sa duc carti la scoala sau sa o imprumut cuiva..:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc să nu fiu prea violentă :)) Eu de obicei împrumut cărţi, şi nu cred că mă învăţ minte până nu rămân fără cartea împrumutată :))

      Ștergere
  5. Te invit la un concurs pe blogul meu :) http://loft-with-books.blogspot.ro/2013/02/good-morning-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, inteles perfect cum te simti. Exact asa am patit si eu cu Harry Potter si Printul Semipur. Un prieten al unui prieten de-al meu voia sa citeasca volumul asa ca i l-am imprumutat. Dupa cateva saptamani am reusit sa-mi recuperez volumul. Insa nu era teafar si nevatamat. :)) Una dintre pagini era putin rupta. Cam 6-7 centimetri din pagina. Pur si simplu am crezut ca innebunesc cand am vazut. Dupa ce dadusem 50 de lei pe carte si o imprumutasem cu incredere, am patit asta. Am luat telefonul, l-am sunat pe tipul care citise cartea, i-am facut scandal dar n-am rezolvat nimic. A zis ca el nu a rupt-o si ca poate nu a avut grija de ea amicul meu. Bun, l-am sunat si pe el si i-am zis ca nu ma intereseaza care a facut chestia asta, chiar nu-mi pasa dar mie sa-mi cumpere o carte noua. Nici asa n-am rezolvat nimic. M-am intalnit fata in fata cu prietenul amicului meu, din nou scandal. Nici asa nimic. Pur si simplu am rupt prietenia cu amicul meu si cam asta a fost tot. Eu tot am ramas cu pagina rupta. Ei imi ziceau ca oricum nu e mare scofala. Pana la urma "poti sa lipesti pagina cu scoci". Eram ceva de genul "Spune-mi ca-ti bati joc de mine!!! Tu te auzi ce prostii scoti pe gura?". Ei nu intelegeau ce inseamna o carte pentru mine. Nu ma interesa daca era cartea lor, puteau sa o rupa, sa o puna pe foc, sa se stearga undeva cu ea dar NU cu cartea MEA!!! Am zis ca nu mai imprumut carti in viata mea dar o vecina mi-a cerut volumul 4 din Harry Potter. Am zis ca hai, suntem vecini... Ma duc pana la fratele ei dupa vreo 4-5 zile dupa ce i-am imprumutat cartea... Nu-mi venea sa cred ce vedeam!!! Pe o banca in curte, era cartea deschisa cam la jumate si pe carte dormea o pisica!!!! Am crezut ca mor!!!!!!!!! Deci, da... am trecut si eu prin niste chestii oribile cu cartile! Inteleg ca se poate intampla oricui dar macar sa-ti ceri iertare sau sa-ti recunosti vina... si cum naiba sa lasi o pisica sa doarma pe o carte???? Asta le intrece pe toate!!! Cum sa lasi o carte afara ore intregi? Se poate intampla orice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, cate ai patit :o3 Cum ma sa lasi o carte afara? N-ai pic de mila. Ce oameni! Probabil asa ar trebui sa patesc si eu ca sa ma invat minte sa nu mai dau carti la toata lumea. Am o carte la profa de romana de 3 ani. Da, de cand am inceput liceul. La anu' i-o cer fie ca a citit-o, fie ca nu. :) Si tipul care mi-a rupt Divergentul si-a cerut iertare. Da, iertare, nu scuze. :) Pentru mine e o diferenta :)

      Ștergere
  7. Citesc o carte de Ann Granger deci ... :D Ce pot să spun?E perfect pe plan literar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Uuuu.. ce dureros. Eu cred că aş fi fost în flăcări la propriu dacă cineva cumva îndrăznea să se atingă măcar de vreuna din cărţile mele...

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)