Ce nu găsești?

vineri, 1 august 2014

Câștigători concurs, doi ani de blogging

Astăzi blogul împlinește doi ani.
Nu voi scrie un mesaj emoționant, sau ceva, nu-s prea bună la asta. Știu doar că am cunoscut oameni minunați, am trăit experiențe frumoase prin intermediul acestui blog și pur și simplu, sunt fericită. Mulțumesc followeri și bloggeri și internauți care mi-ați fost alături pentru încurajări și pentru tot! La anul, pe vremea asta, împlinesc trei ani de blogging :))


Cred că a venit timpul să aleg câștigătorii. La momentul în care scriu, încă nu le cunosc identitatea. Dar pot să vă spun că sunt la fel de emoționată ca voi!

Așadar, câștigătorii sunt:

a Rafflecopter giveaway

Felicitări tuturor! Voi lua legătura cu voi prin e-mail imediat :)  

Mulțumesc pentru înscrieri! A fost cel mai vizualizat și comentat concurs de până acum!
 Meduza vă iubește!

8 comentarii:

  1. Despre mine este vorba sau e altcineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Romina, verifica mail-ul. Daca ai primit mail de la mine, tu esti :*

      Ștergere
    2. La multi ani si cati mai multi followers! :*

      Eu sunt =))) . Am intrebat ca stiam ca eu sunt undeva pe la 800 la intrari si imi scrisesem numele romina gianina din reflex ca mai sunt cateva romine pe bloguri si imi dadea putin cu virgula deoarece aparea romina g . Am raspuns la mail :*

      Ștergere
  2. La mulți ani! Îi doresc blogului mulți ani și ție răbdare și timp ca să scrii pe el! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani, blogului, şi felicitări, câştigătorilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi, multi ani blogului!!
    Felicitari, castigatoarelor si lectura placuta! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si felicitari castigatorilor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Măi, meduză, pe unde tot umbli de nu postezi? Treci aici și postează că te dau dispărută la poliție! :)) Nu glumesc!
    Te-am tucat!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)