Ce nu găsești?

miercuri, 11 martie 2015

Angajatori si speakeri de renume iți dau intalnire la Buzz Camp!

Atenție studenți, se dă startul la Buzz Camp!


      Eliberați-vă agenda pentru 23 - 27 martie și haideți la conferințe, workshop-uri și întâlniri cu reprezentanții firmelor aflați în căutare de angajați și interni. Veți avea astfel ocazia să participați la activități frumoase, care vă vor ajuta să vă dezvoltați, să aflați care sunt criteriile de angajare în firmele de top și care reprezintă oportunități pe care tinerii profesioniști, studenți și absolvenți aflați la început de drum, nu trebuie să le rateze. 

      Cei care vor să se înscrie trebuie să aibă între 18 și 26 de ani, să fie doritori să investească în viitorul lor profesional și pregătiți să intre într-un mediu organizațional în care să își dezvolte potențialul. Desigur, performanțele academice excepționale și statutul de voluntar ale celor dornici reprezintă avantaje importante.

      Sună bine, nu? Eu m-am înscris deja și mi-am confirmat prezența :) Pentru a vă putea înscrie la rândul vostru, trebuie să accesați acest link și să completați  formularul, dar nu uitați să vă puneți la punct CV-ul, întrucât acesta este un criteriu foarte important de triere! Și, bineînțeles, nu uitați să setați orașul în care doriți să mergeți la Buzz Camp întrucât evenimentul se va desfășura în mai multe orașe din țară: București, Brașov, Timișoara, Cluj, Bacău, Iași și Sibiu, dar pentru a afla mai multe detalii, puteți consulta site-ul www.buzzcamp.ro/event

      Sper că v-am convins să încercați, mai ales că este o experiență frumoasă. Și în plus, o să fiu și eu pe acolo, deci ne putem întâlni și garantez că o să fie super! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu :)