Ce nu găsești?

miercuri, 24 februarie 2016

Novus in cella cum libris #10

      Bună! Mi-am amintit cu câtă bucurie scriam prima postare cu acest titlu și mi-am spus că, dacă tot am revenit pe blog, se cuvine să readuc în prim plan această rubrică. Aparent, sunt cea mai cuminte și extrem de iubită și apreciată, fiindcă într-o perioadă de doar două-trei zile am reușit să strâng în jur de șapte cărți, toate cadouri primite de ziua mea (pe lângă comanda dată în secret pe Elefant). În altă ordine de idei, dragii mei, am primit cărți într-o disperare desăvârșită și, uitându-mă pe vechile mele postări cu noutăți, se pare că nu mă dezic deloc de statutul meu de iubitor de cărți, cu toate pauzele de rigoare.


Așadar, am primit volumele lipsă din Instrumente Mortale, adică volumul 2, 3, 4 și 6, întrucât Orașul Oaselor (1) și Orașul Sufletelor Pierdute (5) le aveam deja. Darul a venit din partea prietenului meu, care va descoperi, dacă nu a făcut-o până acum, că oricât de multe cărți aș primi, nu-s niciodată de ajuns. (inimă)

Instrumente Mortale, volumele 2 și 3;

Instrumente Mortale, volumele 4 și 6; 

 
      Am câștigat la concursul organizat de Cărți cu Colți noua apariție a editurii Epica, Ugly Love, romanul lui Colleen Hover, autoare pe care eu o ador. Presimt că o să plâng, nu că ar fi ceva nou

Ugly Love - Colleen Hoover
De la Ukume  am primit minunăția de mai jos, pe care o urmăream de ceva vreme. E ceva la coperta aia care mă fascinează, mă intrigă, deși încerc din răsputeri ei, nu chiar, să nu mă mai iau după exterior. Mulțumesc, kitty! 

Acid House - Irvine Welsh
    În plus, am primit tot cu ocazia zilei de naștere, Biblioteca umbrelor care este extrem de interesantă și oarecum se leagă de ceea ce studiez eu la facultate. Mulțumesc, Vlad!  


     Pe lângă cele primite, tocmai mi-am amintit că după ce am terminat sesiunea, sau pe atunci, am făcut o comandă mică pentru suflețelul meu pe elefant și mi-am luat Prințesa mecanică (Dispozitive Infernale #3), Elita (Alegerea #2) și O cale îngustă spre nordul îndepărtat, dintre care am citit doar minunăția de prințesă. 


Cam asta este captura mea din ultima perioadă. Voi în ce măsură v-ați disperat mamele și portofelele? Noutăți frumoase cu care vă mândriți? 


9 comentarii:

  1. Vreau sa citesc "Elita" :*
    Imi imprumuti cartea?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Whoooa... ce mai prada! ^_^ <3
    p.s.1. Once a booklover, always a booklover! \m/
    p.s.2. Sa le citesti cu placere!
    p.s.3. Astept recenzii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata colectia Instrumente Mortale. E ca si cum ai fi in generala si ai colectiona cartonase. Regret ca nu am decat un volum din ea. Printesa mecanica de abia astept sa o citesc si eu, cat despre celelalte nu prea stiu nimic despre ele. Asteptam recenzii.
    Felicitari si spor la citit si la facultate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartonașe n-am colecționat niciodată, am avut dintotdeauna pasiune pentru cărți și citit, deși pe atunci nu-mi disperam părinții să îmi facă loc pentru noile cărți, eram... cugetată. Acum nu mai sunt :D Recenzii în curând! :) Mulțumesc, spor și ție, Mad!

      Ștergere
  4. Printesa mecanica trebuie sa o citesc si eu, de curand am terminat primele doua volume si ador trilogia asta <3
    Ugly love mi-o doresc si eu, sper sa pun mana pe ea cat de curand
    Lectura placuta si astept cu narabdare pareri ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neapărat Prințesa! Imperios necesar să o citești! :D Mulțumesc, la fel și ție! >:D<

      Ștergere

Lasă un comentariu :)