Ce nu găsești?

joi, 1 august 2013

Câștigători!


Siiii concurs pe blogul lui Alex Booktown lover AICI
Am organizat aceste 2 concursuri fiindcă am împlinit 1 an de când am început eu chestiuța cu blogging-ul. Eu blogul îl aveam de ceva timp făcut, însă nu postam pe el, pentru că -mi-e rușine- nu știam să umblu pe aici :)) După ce am văzut blogul Puștoaica scrie, m-am hotărât să încerc și eu să îmi fac un blog de carte, pentru că nu poate fi atât de greu, nu? :D Și nu a fost! Din păcate Puștoaica nu mai are acel blog, altfel aș fi luat legătura cu ea și aș fi iubit-o până la adânci bătrâneți, dar tot îi dedic această postare. Mulțumesc Puștoaico! Și un pic de mulțumesc lui Sayuki și lui Rose :D Știu eu :D

Probabil n-ați citit ce am scris mai sus, dar e ok, vă iert :* Să anunț acum câștigătoriii! 



Câștigătorul cărții ...și la sfârșit a mai rămas coșmarul, de Oliviu Crâznic este Chucky 

Câștigătorul cărții Magazinul de sinucideri de un autor, -nu îmi amintesc numele :))- este Loredana V
-ai un noroc ceva de speriat măi fată :))

*-am să anunț acest câștigător și pe blogul Denisei, fiindcă acolo am postat despre concurs :) 

Vă mulțumesc că ați participat atât de mulți, sper ca în curând să dau drumul unui alt concurs :D Meduza vă iubește!

3 comentarii:

  1. http://youngalexa.blogspot.ro/2013/07/nimeni-nu-le-stie-povestea-dar-le-luati.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Felcitări câștigătoarelor! Iar ție la mulți ani și la cât mai multe postări! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări şi la mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)