Ce nu găsești?

joi, 8 august 2013

Provocarea verii #7

7. Daca ai putea petrece o vara in alt timp, cand ai vrea sa mergi? 

M-am tot gândit la asta. Sinceră să fiu, habar nu am. Adică îmi trece ceva prin cap, dar am impresia că ar trebui să spun ceva care să aibă o importanță mai mare. Oricum. Cred că aș vrea să fiu în vara anului 1980, sau așa ceva, când Cazinoul din Constanța era în stare bună. Sună cretin, nu? Dar am văzut câteva poze cu Cazinoul pe când era în stare bună și arăta Uau! Mi-aș dori să îl pot vizita în urmă cu vreo 20 de ani :D Ar fi interesant de asemenea să văd ce mentalitate aveau oamenii de atunci, încă sub amprenta comunistă. 
-mnu, n-am găsit poze cu interiorul Cazinoului O.o

Ce stupid. :)) 

2 comentarii:

  1. Nu e stupid. Mi se pare chiar ingenios că te-ai gândit la asta. Eu una n-aș ști ce să răspund. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ideea ta !Si eu as vrea sa vad cazinoul din Constanta in stare buna,l -am vazut acum cand am fost la mare si arata intr-o stare deplorabila,pacat ca nimeni nu mai investeste in el :d

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)