Ce nu găsești?

vineri, 16 august 2013

me being random ^^

Bună copiii! :)
Ăm, sunt în pană de inspirație. Și mă enervează chestia. M-am apucat de recenzia cărții Gazda, și am făcut jumate. A trebuit să mă opresc pentru că orice scriam, ștergeam la scurt timp. Cum zice Adry, sunt sexi :))
Că veni vorba de Adry. După mult mult timp, m-a adăugat și pe mine în grupul ăla secret We love books. Mă simt așa bine acum :D Deja am vorbit cu câțiva de pe acolo, și sunt așa de treabă și nebuni și super. Vreau să fiu ca eeiii -_- *voce pițigăiată și plângăcioasă-

Aici este Tyler Posey  (Scott McCall) și logodnica lui Seana. Îmi e un drag de ei de mor. Habar nu am cum unde de ce, dar când i-am văzut împreună, mi s-a încălzit inimioara în piept. Sunt așa frumoși împreună ^.^

Mai am un episod din Once upon a time, sezonul 1, și aseară m-am holbat la pantofi și accesorii în loc să îl văd. hi hi ^_^

Oh, da. Plec în Deltă. Și apoi la bunici la Moldova. Da, sunt juma de pui de moldovean :)) Deci o săptămână o să fiu absentă atât de pe blogul meu, cât și de pe blogurile voastre :D Să știți, să nu mă dați în urmărire.
Bine, vă iubesc, o să-mi fie dor de voi :*



20 de comentarii:

  1. Distracţie plăcută unde te duci! :* Vii cu pozeee!
    Habar n-aveam nici măcar că Tyler are o prietenă, darămite logodnică. :)) În fine, sunt tare drăguţi împreună! :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Distractie placutaa >:d< Unde in Moldova? :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jumătatea distanței dintre Iași și Vaslui :D Mulțu :*

      Ștergere
  3. Distractie placuta la bunicuti! Ii saluta Clara. ^^ Once upon a time. :3 Mor pana apare urmatorul sezon. Mooooor.
    PS: Am plecat la Provocarea verii ca trebuie sa termin si eu. Muhaha. >:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Antoniaaa. Am uitat. Ce toantă pot să fiu! -.- So, ai ajuns la Rumbelle? =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Distracție plăcută :) te așteptăm

    RăspundețiȘtergere
  6. distractie!!! ce spun eu, fetele cuminti nu se distreaza cand merg la bunici :3 fetele cuminti sunt cuminti si copii cand merg la bunici. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Distracție plăcută cu ai tăi! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei sweetheart! <3 Ai castigat un concurs la mine pe blogusor. Uite aici : http://welovethesimplelife12.blogspot.ro/2013/08/castigator-concurs-aniversar-1.html Oricum, apucasem sa te dau disparuta. :)) Acum am vazut postul. Pupicei si distractie placuta cu ai tai! <3
    P.S. Eu is pui indreg di molodveanca, paradoxal m-am nascut in Constanta. :))
    ^^

    RăspundețiȘtergere
  9. Stai liniștită,fiecare mai avem niște momente d-astea lipsite de inspirație.Trec și ele..:)

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)