Ce nu găsești?

marți, 6 august 2013

Provocarea verii #5

5. Iti poti imagina o lume fara vara? Exerseaza-ti talentul scriitoricesc si descrie-o in cateva randuri. 


A fost o iarnă grea pentru mulți dintre noi. Așteptam primăvara ca și cum am fi fost sub apă și ne-am fi dorit oxigenul. Asta reprezentase iarna. O întindere nemăriginită de apă în care noi ne înnecasem iar și iar, așteptând să prindem o gură de oxigen. Știam că primăvara nu urma să fie un miracol, dar tot era o schimbare. Acum, când vara dispăruse, căldura se pierduse și ea, sau poate doar se ascundea în spatele norilor denși. Razele de soare rareori ajungeau pe pământ și asta numai primăvara, când zăpada începea să se topească. În curând, știam asta, nici primăvara nu va mai putea ține piept zăpezii. Așa fusese și cu vara. Toată lumea se plângea de căldură, de praf și de secetă, iar într-o zi, vara, pur și simplu a dispărut. Îmi amintesc că în noaptea aceea vremea s-a răcit brusc, iar a doua zi de dimineață, în mijlocul lui iulie, era toamnă. Nimeni nu a putut să explice fenomenul, dar vara dispăruse și luăsese seceta, soarele și căldura cu ea. Îmi lipsea vara, și nu eram singura. Mulți încă sperau că vara va reveni, însă asta nu se întâmplase încă. Asta se întâmpla în 2013. Acum, în 2033, populația globului a ajuns la un număr de 3 cifre, dintre care jumătate încă mai speră să vină vara, iar cealaltă jumătate și-a pierdut speranța fiindcă nici măcar nu-și poate aminti cum era când razele calde ale soarelui le mângâia chipul. 

Un comentariu:

  1. * Nuuuu. Iar am ramas in urma. Iaaar. Cum de mereu raman in urma cu comentariile?! *
    Cum ai ajuns deja la a cincea provocare? Eu sunt abia la a doua si as face doua pe zi, dar nu pot. x.x
    Ce frumos. Si trist. Nu stiu cum o sa-mi imaginez o lume fara vara... E anotimpul meu preferat. Primavara spre vara. In orice caz, mica ta compunere mi-a placut si sper sa-mi vina si mie inspiratia.
    PS: De ce ai ales anul 2013? Nu puteai alege ceva din trecut? Acum o sa traiesc cu spaima ca nu va mai fi vara. o.O :))

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)