Ce nu găsești?

vineri, 2 august 2013

Provocarea verii #1

Mdaaa. Înainte de a începe provocarea, ar trebui să menționez un lucru. Sunt atât de nehotărâtă încât dacă ar fi un cutremur, aș cădea cu tot cu bloc înainte să mă hotărăsc ce să fac. Să o iau la stânga, la dreapta, drept înainte, să îmi salvez cărțile, să îmi salvez părinții, să mă ascund sub birou sau sub tocul ușii, chestii din astea. Sunt de o  nehotărâre nepământeană! Eu mă mir în continuu de chestia asta. Legătura provocării cu nehotărârea mea este faptul că.. hm, sunt nehotărâtă :)) Și asta o să se vadă în curând :)) Stați numa! 



1. Cum ar trebui sa fie cartea ideala pentru vara? Ar trebui sa fie simpla si usor de citit, sau dimpotriva, intortocheata si provocatoare? (Poti da si exemple de carti pe care le consideri „de vara”) 

Cartea mea ideală pentru vară ar trebui să fie atât ușor de citit, dar și interesantă, intensă, să mă facă să uit de mâncare și somn. Cum a fost Mare Tranquillitatis, de exemplu. Practic eu, după ce am venit de la școală că se afișaseră rezultatele la bac și am fost să mă chiorăsc pe acolo, nu m-am mișcat din pat până ce nu am terminat cartea. Îmi plac cărțile provocatoare -ghiciți de ce? că-s o provocare -_- -, dar câteodată după ce citesc o carte grea, îmi piere cheful pentru citit. Și știți ce fac? Are mama un raft plin cu cărți din coleția El &Ea, din alea siropoase, în care se întâmplă absolut același lucru. Mda, citesc una din aia și îmi revine cheful de citit, pe bune. Și mda, simt nevoia de a rectifica întrebarea de mai sus. Cum ar trebui să fie cărțile ideale pentru vară? -Bun așa, că nu e numai una, sunt vreo tonă. :)) 

Știe cineva cine e ăsta? Că îmi pare drăguț și vreau să caut gif-uri și poze cu el ca o disperată :D

Provocarea numărul 1, încheiată. Meduza vă iubește! 

5 comentarii:

  1. I know, I know, I know. Tipul e din Doctor Who (serial), dar Captain Jack, personajul lui, a fost atat de adorat incat i-au facut un serial separat, numit Torchwood. Si the all-mighty google spune ca pe actor il cheama John Barrowman. Enjoy him :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E John Barrowman :))
    Cred ca luna viitoare cumpar si eu Mare Tranquillitatis. Am vazut multe recenzii bune si vreau sa ma lamuresc eu pana la urma :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :) și eu iubește pe meduza
    și da, sunt la fel de nehotărâtă ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu aseara n-am mai postat pentru ca m-am uitat la Once upon a time. ^^ Oh, da. Serialul meu de sufletel. * Rumbelleeeeee* Pardon, nu m-am putut abtine. Azi postez. Clar. Eh, nu esti singura nehotarata, sa stii. ;)

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)