Ce nu găsești?

luni, 5 august 2013

Provocarea verii #4

4. Cu totii am auzit expresia „iubire de-o vara”. Daca ai putea sa traiesti o astfel de poveste scurta si intensa cu un personaj dintr-o carte/film, pe cine ai alege si de ce? 

Ce răăăi :)) Nu-mi place întrebarea. Ăăă.. PAS! :D 
N-am putut să zic pas :D Și am ales film în favoarea cărții. OMG! În ce mă transformă nătângul ăsta? Dylan O'Brien, a.k.a Stiles Stilinski din Teen Wolf. De ce l-am ales pe el? Păi, pentru că este crushul meu încă de când am început serialul și îl tumblr-uiesc și heart-uiesc și google-uiesc zilnic. 

Pentru că e amuzant și drăguț


Pentru că e deștept, intuitiv și are idei tâmpite care se dovedesc a fi ulterior fie geniale, fie extrem de proaste și când iubește, ăsta iubește sincer ;;)


Pentru că mă iubește. Chiar el a spus-o :))



See? ^_^ 

Un comentariu:

Lasă un comentariu :)