Ce nu găsești?

joi, 14 februarie 2013

Concursuri peste concursuri

Saluuuut lume! Eu am dormit azi vreo 3 ore, şi suuunt OK :)) Nimic de Sfântul Valentin. Mi-a ajuns, mulţumesc. Singurul lucru bun este faptul că am găsit o duzină de concursuri, cu ocazia acestei sărbători. Nu că-i minunat? :) Attention!
AICI pe Noi şi un blog, concurs de creaţie.
AICI  pe Just Fantasy books
AICI pe Dragoste pentru cărţi
AICI pe Some books are to be tasted
AICI pe Whats with Alex
AICI pe life is short
AICI pe The Book Lover
AICI pe Bibliophile mystery
AICI pe Books Corner
AICI pe Rătăcitori în lumea cărţilor

Deci o grămadă de concursuri cu premii e-book, sau cărţi reale. Şi dacă nu v-aţi înscris la concursul organizat de mine, o puteţi face până pe 19 februarie, Aici

Uitasem. Şi pe walking on letters găstţi nişte concursuri frumoase Tu ce iubeştiFrumoşii şi Love stories, şi pe Mzthical Books, cu ocazia Dragobetelor: E uşor să te iubesc şi For the love of swoon

Baftă dacă vă decideţi să vă înscrieţi :) :*


Yes, yes, cum spune Stiles n.n. Nu ştiu de ce. Poate pentru că am făcut tot la testul de la ştiinţe ^.^

22 de comentarii:

  1. am si eu pe blogul meu 4 concursuri in desfasurare te invit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi cer scuze, am uitat să postez de concursurile de pe blogul tău, şi asta doar pentru că nu le am la bookmarks, ci te am în blogroll. Scuze, scuze :o3

      Ștergere
  2. Fainn!Baftăă,deşi sunt multe multe multe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, şi m-am înscris la toate :)) Mulţu :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Baftă ! ^-^
    Ai câștigat vreodată un concurs ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mai multe de fapt :D Eve, cartea pe care o ofer ca premiu la concurs este de fapt castigata la un concurs :D

      Ștergere
    2. Ai noroc,sper să mă îmbrățișeze și pe mine norocul. :))
      Felicitări !

      Ștergere
    3. Si eu sper, multa bafta ;;) :*

      Ștergere
  5. WoW! Dar chiar că-s multe! Eh, măcar la asta-i bun Valentine's :> Baftă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc că le-ai înșiruit pe toate. Sunt câteva de care n-am știut. Mă apuc de ele imediat ce termin la mate :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Eu tocmai mi-am dat seama ca imi cam place de Stiles, tipul din Teen Wolf :D Nu o sa fie primul gif/poza cu el >:) Mai urmeaza :))

      Ștergere
  8. Sweety! Ce blog dragut aiiii! <3 Tuta de mine de-abea acum a dat de el. Sunt o ignoranta! Oricum, vroiam sa-ti zic ca-mi place mult! Multumim ca ne-ai anuntat de concursuri, esti o scumpa!:* Uite aici si blogusorul meu http://welovethesimplelife12.blogspot.ro/ in caz ca ai timp rasfoieste-l putin! ^^ Si daca iti place da-i si follow, te rog! ^^
    O saptamana usoara! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar stiu ca nu stai degeaba ! Chiar iti plac concursurile nu-i asaa ? <3 :)))
    Sper sa castigi la toate !
    Te iubi ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma bucur daca voi castiga macar la 1 din toate :D Multumesc <3

      Ștergere
  10. multumesc ca ai pus si concursul meu.in ultima vreme nu am noroc:(

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)