Ce nu găsești?

miercuri, 12 februarie 2014

Top 5 Wednesay

În sfârșit postez și eu Top 5 W la timp. :3 Mândră eu ;;) Crina, Adry, fiți și voi mândre! Așa, bun. Tema de astăzi se referă la 5 cupluri preferate, că tot vine Marea sărbătoare a îndrăgostiților :)


Topul meu sună cam așa. dar sigur am uitat pe cineva și îmi aduc aminte la noapte, când nu mă ia somnul :))

5. Elena și Damon, cu aspectul lor din cărți :) (O Elenă Gabriella Wilde. Pentru Damon merge Ian, deși mă cam enervează :)) )


4. Sam și Charlie din The perks of being a wallflower :)


3. Sookie -Șosetuță, cum îi zice Adry ^_^ -și Eric :) mai multe gif-uri cu Eric, că nu strică nimănui :D

2. Cala și Ren din Umbra nopții. Mi-a plăcut super mult de ei :)



1. Rudy și Liesel din Hoțul de cărți :o3



Voi ce personaje-cupluri preferate aveți? :> Și ce mai faceți?  Așteptați cu nerăbdare Ziua de Sfântul Valentin? Pentru mine nu înseamnă foarte mult. Poate la anu' :)) Apropo, nu uitați de concursul ce se desfășoară pe blog până pe data de 19 februarie.Cum merge școala? Bine? ;;) Sper că da :3 Vă urez o săptămână minunaaată!

Meduza vă iubește!

6 comentarii:

  1. Supeeer. cineva care a avut loc sa ii includa pe Cala si Ren ( apropo,tipul care l-ai pus pentru Ren joaca intr-un film la care ma uit si e super buuun <3 ) si Elena cu Damon. Eu am vrut sa ii includ in topul meu dar nu am mai avut loc ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. me proud, me proud :)) ma si miram sa nu apara Sosetuta pe acolo :)) desi stiu eu sigur ca tu ai vrut ptr gif'urile cu Eric :)) you're so damn busted :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ;3 Îmi place că i-ai pus pe Sam şi Charlie.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)