Ce nu găsești?

sâmbătă, 27 septembrie 2014

Baby steps :)

Hei copii!

Aș vrea să fac o postare din care să nu reiasă că mă grăbesc. Huh. *respiră adâânc*. Bun. Nu mă grăbesc. Pentru blog am timp :) Întotdeauna o să am timp.

Cred că a sosit momentul și aș minți grav dacă aș spune că n-am emoții. Pentru că am. Am atâtea întrebări, neliniști, curiozități, dar sunt pozitivă. Sunt încântată și bucuroasă. Nu că plec de acasă, de asta nu sunt deloc bucuroasă. Pentru că#acasă și #mama #tata #patulmeu, dar vreau să văd și altceva, să cunosc alți oameni, alte locuri. Oricum, de abia aștept să văd ce îmi rezervă săptămâna aceasta. Nu o să am internet sau laptop, dar am programat o recenzie pentru zilele următoare.

Credeam că e ușor să-ți faci un amărât de bagaj, dar jur, în ultimele două zile... m-am transformat într-o fată! Am atâtea lucruri de luat cu mine, eu care ador simplitatea. Mă simt de parcă aș pleca în tabără, sau așa ceva.
Nu știu, sunt entuziasmată și sper să fie totul bine. O să vă povestesc despre toți și toate când mă întorc acasă. Îmi las blogul cu inimă grea, deși nu o să lipsesc decât o săptămână, simt că timpul va trece altfel.

Meduza încheie aici și vă transmite de toate. Baftă la școală, baftă în dragoste, succes la concursuri, spor la treabă, la mulți ani, însănătoșire grabnică, odihnă ușoară, lectură plăcută! Vă pup și vă iubesc!


4 comentarii:

  1. Succes! Aștept să ne spui cum decurge totul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu simt un gol in stomac atunci cand plec de acasa pentru un timp mai indelungat cu toate ca imi place sa calatoresc si sa intalnesc oameni noi. Este o chestie destul de ciudata. Parca as vrea sa-mi iau casa in spate si sa plec cu tot cu ea.
    Asteptam sa ne scrii cat mai repede.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Multă baftă în anul care vine! Eu am rămas în orașul meu la facultate așa că nu știu cum e să încerci să-ți împachetezi viața într-o valiză, așa că abia aștept să te întorci și să ne povestești cum a fost :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta! Totul va fi bine, sunt sigura.
    Sa ne spui cum merg lucrurile!
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)