Ce nu găsești?

marți, 28 aprilie 2015

Concurs Jurnalul intim al lui Cuckoo Clarke

Bună!


      Voiam să vă anunț rapid că am dat startul unui nou concurs sponsorizat de Editura Leda :) Concursul se desfășoară pe pagina de facebook a blogului începând de astăzi și până pe 15 mai. Vă puteți înscrie urmând instrucțiunile de aici, cu rugămintea de a le respecta întocmai. M-am hotărât să fiu mai drastică în ceea ce privește aceste cerințe, pentru că în primul rând, sunt cerințe cu un nivel scăzut de dificultate și în al doilea rând, îmi doresc corectitudine și un o desfășurare frumoasă a concursului. Vă mulțumesc anticipat pentru înțelegere!


      Va trebui să închei postarea pentru că am foarte multe de făcut și timpul nu este de partea mea, dar promit să revin pe seară cu informații despre cum a fost la concertul aniversar Trooper și cu o recenzie :)

 Spor în toate, dragilor! Să aveți o zi minunată!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu :)