Ce nu găsești?

marți, 25 decembrie 2012

Craciun fericit!

Hello! Ce faceti copiii? :) Ce mai cititi? :D Eu m-am apucat de Domnul Leqoc, dar nu mai am chef de cartea aia, asa ca acum citesc Scoala de vrajitoare, Bestiile ataca. Lectura perfecta pentru Craciun :)) Ca veni vorba. Va urez un Craciun de poveste alaturi de cei dragi. Si atat, ca nu-mi place sa ma intind. Mai bine o urare scurta si sincera, decat o galeata de cuvinte luate de pe net. :D Deci, Craciun fericit si multe bucurii! :)

*Nu e zapadă. Ce Crăciun e ăsta fără zăpadă? -noroc cu cozonacul-
*Sunt o pițipoancă, conform răvașului din cozonac :))
*Am primit multe mesaje de Craciun. :D Mă simt bine :)
*Am 22 de followeri. Update: 23! ~lucky dance~
*Am primit o brățară drăguță aseară, și deși eu nu prea port brățări/inele, eu o adooooor ;;)
*Gata, plec. Sărmaluțeloooor! Waaaaait! :))


6 comentarii:

  1. Ah, nu vrei să ştii ce mi-a picat mie în răvaş :)) Crăciun fericit şi poftă bunăă :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu acum citesc Baltagul(uff,ce nu-mi place) pentru că e obligatoriu pentru şcoală.SĂ ai un Crăciun fericiiiit!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a plăcut Baltagul, în comparaţie cu alte lecturi obligatorii, cum ar fii Mara :D Craciun fericit Raisa :*

      Ștergere
  3. Antoniaaa ! Ai dreptate , nici aici nu e zapada :( . Hi hi , ma bucur ca te bucuri , sa ai parte de multa caldura si multe imbratisari si multe lucruri care-ti plac .
    Eu am inceput sa citesc Zoey Dean - Hollywoodul e ca un liceu de fite dar am citit doar un capitol pana acum :)) .
    Sarbatori dulci !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dragă :* Crăciun fericit și multe bucurii și împliniri alături de familia ta :) >:D<

      Ștergere

Lasă un comentariu :)