Ce nu găsești?

duminică, 2 decembrie 2012

Micutele mincinoase

Tocmai am terminat volumul 4 din Micutele mincinoase, si.. ma simt.. nu stiu. What Am I Going To Do With My Life Now?

Si apoi, brusc, stiu! Ma apuc de restul de carti, aflate gramada pe birou! >:) Sa vedem de care, ca-s o gramada! Cred ca fac Ala Bala Portocala, si o citesc pe aia care iese, alta solutie nu vad :D

Legat de micutele mincinoase. Am sa comentez cate putin despre ele, ca nu ma pot abtine.

*Aria.
O ciudata care se imbraca in haine de lana, se machiaza cat de aiurea se poate, si se indragosteste de cine nu trebuie. I-am apreciat totusi inteligenta, spiritul artistic -in ciuda faptului ca purta haine adunate de pe garla, mi-a placut faptul ca desena, tricota (si eu vreau sa invat) si ma rog, ideile ei, desi ciudate, nu erau chiar rele-

*Hanna
O pitipoanca intotdeauna la moda, care se imbraca cu stil si e slaba bat. Tinand cont de trecutul ei, o inteleg. Insa nu pot intelege de ce recurge la metodele alea pentru a fii slaba. No, pai are bani sa dea si-n caini, dar nu poate sa se duca la sala? Oricum, Hana fabuloasa mi-a placut cred, cel mai mult dintre toate cele 4 mincinoase

*Emily
Inotatoarea sfioasa si o fiica perfecta, pana cand descopera cine este cu adevarat, si lupta pentru ceea ce isi doreste. Mi-a placut de ea fiindca este simpla, frumoasa si curajoasa. Mai ales pentru ca era atat de draguta cu toata lumea :)

*Spencer
Domnisoara perfectiune. M-a amuzat putin, insa mi-a placut de ea. Cum isi aranja totul intr-o ordine perfecta, totul totul la ea striga PERFECT. Asta pana sa apara A. :) Nu mi-a placut ca a furat eseul Melissei. Nu, categoric nu! Si nici rivalitatea aia nebuna intre Spencep si sora-sa nu mi-a placut.
Pozele pe care le-am pus sunt micutele mincinoase, in viziunea mea. O seara frumoasa va urez! :)

2 comentarii:

  1. Foarte interesanta descrierea lor, imi place si imi plac si pozele care le-ai ales. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :D Nu aveam intentia sa pun si poze, dar mi-a venit ideea pe parcurs :)

      Ștergere

Lasă un comentariu :)