Ce nu găsești?

joi, 29 noiembrie 2012

My day

Me tired. Is ataaat de obosita. Am umblat azi de numa'-numa'. Ma dor picioarele ingrozitor ::) Am facut o mare salata de varza la concursul de istorie, dar nu ne-a dat nimeni in cap. Oo da, si daca cumva, maimuta in albastru cu cercei, vezi postarea asta (prin absurd) sa stii ca nu-i frumos ce ai facut. Pai naiba, eu ma uitam la tine si tu vorbeai aiurea despre noi? No, no! Rusine!


Oricum, una peste alta, ma bucur ca ziua asta s-a terminat. Apropo, am dat si lucrare la stiinte, si am gresit doar o chestie minuscula, asa ca-s fericita :D

Siiiii...concurs pe blogul Booktown Lover. Cerinte sunt foarte simple, si premiile sunt tare dragute <3 Intrati AICI pentru inscriere.
Voi ce faceti? Cum a fost ziua voastra? :) Maine nu avem scoala. IU-huuuuuuuuuuuu Va pup pup pup :*

Un comentariu:

  1. Eu am dat teza la romana si lucrare la engleza, dar totusi ma simt asaa euforica :)) Cat ma bucur ca maine avem liber <3
    Weekend placut! :*

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)