Ce nu găsești?

marți, 6 noiembrie 2012

Oracolul de Catherine Fisher

In sfarsit am ajuns sa-i fac recenzia. A trecut o gramada de timp de cand ma tot tin sa postez, dar n-am mai ajuns, sau am postat despre altceva.


Deci, "Oracolul" de Catherine Fisher (primul volum din trilogia <<Profetiile Oracolului>>):
 *Descriere: DAR DACA ZEUL DIN ORACOL E DEJA MORT?
Intr-un tinut ce se stinge de seceta, cu totii cred ca Arhonul, Zeul-pe-Pamant, trebuie sa moara pentru a aduce ploaia. O moarte care o impinge pe Mirany intr-o aventura palpitanta alaturi doar de un muzicant nebun si de un scrib, drept aliati...



*Recenzie:
 Mirany este una dintre cele 9 protese si a devenit de curand Purtatoarea Zeului (are sarcina de a-l purta pe zeu care se afla in forma de scorpion, intr-o cupa). Cand Arhonul moare, Mirany afla despre un complot dintre Mesagera zeului (cea care pretinde ca il aude pe zeu) Hermia si generalul Argelin, care vor sa puna stapanire pe tinuturi, prin alegerea unui Arhon fals. Mirany ajutata de Seth si fostul muzician al Arhonului, Oblek reuseste sa-l gaseasca pe noul Arhon, in persoana unui pusti de 10 ani, Alexos. Totul se transforma intr-o cursa contra cronometru in timp ce Mirany si ceilalti 2 incearca sa-l tina in siguranta pe Alexos, urmariti fiind de oamenii generalului si de Sacalul, un jefuitor de morminte, care pana la urma, voluntar sau nu, ii va ajuta. Ramane de vazut daca Oblek si Seth vor reusi sa instaleze adevaratul Arhon si daca Mirany va supravietui dupa ce este condamnata la moarte.

*Parerea mea: Mi-a placut in mod special coperta si scorpionii de deasupra fiecarui titlu de capitol :). Mi-au placut personajele, iar actiunea n-a lipsit. Trebuie sa mentionez la categoria personajelor ca: Mirany, Seth si Oblek -oo da, si Alexos- sunt niste nebuni. Tot citind, descopeream cat de multe tigle de pe casa le lipsesc, si i-am indragit tot mai mult. Catherine Fisher e uimitoare. Tocmai cand credeam ca stiu ce se va intampla, aparea ceva care ma scotea din minti, obligandu-ma sa mai citesc doar un capitol. 


Nota mea este 4/5. Si asta pentru ca totusi, i-a lipsit ceva. Nu stiu ce. Cred ca ba era prea detaliat, ba trecea prea repede peste anumite scene, si pentru ca Seth n-a schitat nici macar un gest catre Mirany. Dar am eu un feeling :D

4 comentarii:

  1. Îmi place recenzia <3 N-am mai citit de mult timp cărţi de la Corint Junior, trebuie să mai dau o raită. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De Catherine Fisher am citit doar "Carcera" si mi-a placut stilul ei. Cred ca o sa continui si cu alte carti...

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)