Ce nu găsești?

miercuri, 28 noiembrie 2012

All the things she said


Buna seara spun. Astazi am dat teza la romana, si am cam gresit chestiile pe acolo, dar nu-i bai, nu-mi fac probleme. De citit, iar n-am mai citit nimic. Am invatat i nschimb la stiinte. Deci..Energia cinetica a fotoelectronilor creste liniar o data cu frecventa radiatiilor luminoase. Pai ori stim, ori nu mai stim? Multumesc foarte mult. Poftim?Multumesc! Aa, ce dragut, un buchet de flori, nu, nu, chiar nu era nevoie :>




  

Ora 6:15 p.m. Meduza trebuia sa invete primul razboi mondial pentru concursul de istorie, de maine. Meduza nu a invatat nimic, nici macar nu a citit, si daca colega ei nu a invatat nici ea nimic, or sa se faca de tot rasul, dar nu conteaza, fiindca tot o sa primeasca nota 10 la istorie :) Cred 

Am primit un colet de la Claudiu, caruia vreau sa-i multumesc foarte mult pentru carticica si swag-uri. Omg. Semnul ala cu pietricele si steluta, e adorabiiiiiiiil! <3 Am sa le fac poza cand vine fratele meu cu camera foto, si tot atunci va spun si ce carte am primit, si poate poate reusesc sa termin Micutele mincinoase 3, ca sa ma apuc de teancul de carti din fata mea :)


Dar voi? Ce faceti? Cum a fost ziua voastra? :)

4 comentarii:

  1. Ziua mea a fost iubibila rau <3 Cu o mana scriam lectiile asa, cu lenea mea obisnuita, si cu cealalta ori mancam kubetti, ori scriam biletele :))
    Bafta la istoriee >:D< Eu dau maine teza la romana si inca n-am invatat nimic, dat nu-mi fac griji, totusi. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ziua mea a fost : am dormit toata ziua si m-am uitat la seriale :)) - ma bucur ca iti plac atat de mult.astept sa vad pozele,cu ocazia asta ti-am descoperit si eu blogul >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce zi frumoasa. Visez si eu la ziua asta, cel mai probabil o sa fie in vacanta de iarna. Stau la caldurica si recuperez serialele, ca am pierdut o gramada din Tvd, Supernatural, Dexter, Pretty Little liars si vreau sa termin Rookie Blue, Gossip Girl si American Horror story. Daca i-am promis lui Rose, i-am promis :)

      Ștergere

Lasă un comentariu :)