Ce nu găsești?

duminică, 25 noiembrie 2012

Atât de mult :)

N-am mai scris o postare de enspe mii de ani. Si habar nu am de ce. Pur si simplu, cheful meu de bloguiala, pana acum, a fost zero. Dar mi s-a facut dor :) Si n-am putut sa stau departe de blog, atat de mult timp, desi zau, am fost destul de ocupata si cu scoala: Am dat teza la Istorie, Engleza, Latina, si mai am la romana, lucrare la stiinte (nu, nu sunt clasa a 3-a, nu vorbesc de Stiinte naturale) si un cocnurs la istorie, cu tema Primul razboi mondial, iar apoi scap :)

Ieri am fost la Gaudeamus, si mi-am luat 4 carti, pe care mor de nerabdare sa le citesc!




Bun bun bun! Deci mi-am luat cele 3 volume din seria Fortele Raului absolut de Kelley Armstrong :)
                                                          Si si si si si si DIVERGENT! 
                                              :D Muream de nerabdare sa citesc cartea!


             
In pluuuus, am primit o gramada de pliante si flyere -dar nu le-am facut poza la toate- <3 (Secret: ador pliantele!)


De citit, acum citesc Micutele mincinoase, volumul , Perfect. Si am ajuns exact acolo unde se afla ca Spencer i-a furat eseul Melissei, si desi ar trebui sa ma arunc pe carte, N-AM CHEF. (I can't believe this) Dar imi vine mie cheful..candva :-?


Revin cu o postare, cel mai tarziu maine, ca sa va spun ce chestie minunata am realizat eu, si de care sunt extrem de MANDRA! :)




5 comentarii:

  1. Ce ce ce, ce chestie? :>
    FRA este AWESOME. A fost prima mea serie cu paranormal (am terminat-o fix acum un an) şi plănuiesc să o recitesc. O să o adori. Iar Divergent e... flawless. N-am cuvinte pentru cartea asta :X
    Lectură plăcută, scumpo :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu am despre ce este FRA, in afara faptului ca e fantasy. Am luat-o, si din ce spui, se pare ca am facut o alegere buna :> Oricum, o sa apara si recenzia cat de curand, ca nu rezist prea mult departe de ele :))

      Ștergere
  2. Ce achizitii frumoase, sa le citesti cu placere! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi hi , bucura-te de noile tale prietene . Sper sa ai chef de blog cat mai mult si muuulta bafta la scoala ! :*

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)