Ce nu găsești?

marți, 27 noiembrie 2012

My first one :)

In week-end am citit prima mea carte elctronica. Se numeste Altfel de ingeri si probabil eram ultima persoana de pe planeta care nu o citise. Na, ca acum nu mai sunt, dar sunt ultima persoana din lume care nu a citit Divergent -si asta, nu pentru mult-. Am luat niste note incredibil de mari la scoala, si sunt extrem de fericita, maine am teza la romana si in loc sa invat Perioada pasoptista, staaaau pe blog -vezi doamne, ce rau imi pare mie :)- Am un teanc de carti pe birou, care striga dupa mine sa le citesc, iar scoala asta nebuna nu ma lasa. Dar vine el vineri, -30 noiembrie- si o sa am timp sa dau cu el si in caini -glumesc, eu nu dau in caini  :))
 Voi ce ati mai facut? Ce mai cititi? Mmm mmm? :) Va pupicesc >:D<

4 comentarii:

  1. Caat mi-a placut si mie Altfel De Ingeri <3 De la vol 2 mi s-a parut ca actiunea a devenit mai slabuta, dar Dru e geniala <3 Tot nu ma pot hotari daca sunt in team Graves sau Cristophe..
    Eu sunt asaa... ca dupa teza :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de volumul 2, dar primul volum mi-a placut mult. Dru este ultramegasuper tare :) Mda, si nici eu nu stiu daca team Chris sau team Graves. La ce ai avut teza? :>

      Ștergere
  2. Nici eu n-am citit-o, presupun ca acum am ramas doar eu :)) oricum, planuiesc sa pun si eu manuta pe ea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vrei, ti-o pot trimite prin mail, in format electronic. Doar sa-mi lasi mail-ul :)

      Ștergere

Lasă un comentariu :)