Ce nu găsești?

duminică, 17 noiembrie 2013

Leapșa „Sacrificiul cărților”

 Am primit o leapșă de la Eny :D Mulțumesc frumos draga mea :*

1. O carte mare: Sa incepem totul cu Apocalipsa Zombie. Sa spunem ca te afli intr-o librarie, uitandu-te printre raftuuri, cand BAM! ZOMBIE ATACA! Un anunt apare la toate posturile in care spune ca armata a descoperit ca slabiciunea zombilor sunt cartile foarte mari. Ce carte laudata de toata lumea, dar pe care tu o urasti si care este o carte mare o arunci catre zombie pentru a-i elimina?

 Fantoma, ultima carte apărută din seria Jurnalele vampirilor. A fost cu mult mai slabă față de celelalte. :D Nu o urăsc, dar nu găseam alta :))

2. O continuare: Sa spunem tocmai ai plecat dintr-un salon cu o noua tunsoare cand BOOM: Ploaie torentiala. Ce continuare a unei carti ai alese sa o folosesti pe post de umbrela?
 
 Sis, te-am copiat. :)) În curând o să pun și recenzia la Uneori sub clar de lună, și o să vedeți de ce am ales cartea asta :D 

3. O carte clasica: Sa spunem ca esti intr-o ora de lectura cu profesorul tau de romana care vorbeste incontinuu despre acea carte clasica (,) care a schimbat lumea, care a revulotionat literatura si tu deja nu mai vrei sa auzi nimic despre aceasta carte asa ca o arunci in fata profesorului pentru ca stii de ce? Acea carte este idioata si merita sa primesti detentie din cauza lucrului facut doar pentru a le arata tuturor ce simti. Ce carte clasica ai alege?
 
 Ca oricărui elev, și mie mi-a dat ceva bătăi de cap, una din cărțile obligatorii pentru școală. Mara. Îh.
 
 4. Cartea pe care o urasti: Sa spunem ca esti in biblioteca cand BAM! Incalzirea globala explodeaza si lumea de afara ingheata. Esti blocata si singura ta sansa de supravietuire este sa arzi o carte. Care este prima care la care te-ai duce, cartea pe care o urasti, care carte nu ai regreta sa o arzi?
 
Cu o cruzime de nedescris, nici n-aș clipi. Nop. Aș fi pus tot Uneori sub clar de lună, dar după ce se udă, nu mai arde. Ce rea :)) 

Bine, o dau tuturor celor care nu au făcut-o deja. Adică să o ia toată lumea, că l-am numit sau nu :3
Sabry, Anca, Rose, Adry, Iri, Leontina, Ioana Bratinka, Madalina Bobocea, Andd D, Oana H, Bia H, Leontina, deea s, Victoria Elena, Clara, Raisa, Ralu, Ghanda, Zappy, Buburuza Bia, Lissa, Awaked, Simona Husaru, Alexandra Alle, LAurentzyu, Vlad, Cori.
Și din nou, dacă am sărit pe cineva, pare rău :o3 

10 comentarii:

  1. Faine răspunsuri! Chiar voiam să o fac acum. Mulțumesc! :) CE CITEȘTI ACUM!! CUM E? :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de leapsa. Sper sa ajung sa o fac. :-w :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ca te-ai gandit la mine, suna bine leapsa ! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc mult pentru nominalizare :*.
    Eu am trecut pe-aici tot în legătură cu o leapşă: http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2013/11/the-liebster-award-q-and-nominees_17.html :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe noi ne-ai uitat, dar nu stiu daca sa imi para rau sau sa ma bucur, pentru ca e destul de greu de completat leapsa asta. Oricat de tare m-a dezamagit o carte, nu i-as da foc, as folosi-o pe post de umbrela..etc. :)) Bine, ipotetic vorbind, poate.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)