Ce nu găsești?

marți, 19 noiembrie 2013

Uneori sub clar de luna- recenzie

Titlu: Uneori sub clar de lună ( Nu plânge sub clar de lună #2)
Autor: Claire Davis
*carte citită în format electronic

Recenzie

În acest volum, Shelby se află în Elveția, la școala-internat, unde a fost trimisă de către tatăl și mama ei vitregă. Școala nu este un hotel drăguț pentru fetele de bani gata, ci un castel izolat, unde mâncarea este foarte proastă, profele sunt toate severe și nesuferite, și nici gând de evadare.
Aflăm toate acesta din prisma lui Shelby, nesociabila protagonistă, care, surprinzător, își face o prietenă, franțuzoaica Marie Rose, însă dispariția iubitului ei, Austin, vârcolacul despre care am menționat AICI, îi dă bătăi de cap, ceea ce o face să fie din nou nesociabilă și secretoasă.
Curând după venirea ei la școala minune, Shelby descoperă că sosirea ei aici nu este deloc întâmplătoare, iar urmașii fostului proprietar al internatului, sunt pe urmele vârcolacilor, așa că fata care și-a luat singură titlul de Apărător al vârcolacilor -feel my irony-, încearcă să dea de iubitul ei pentru a-l avertiza, însă la scurt timp, ea va trebui să se teamă pentru propria-i siguranță, și trebuie să gasească o cale de a fugi, înainte să fie prea târziu.

Părere
Putea seria asta să aibă o continuare mai prost scrisă? Descrierea locurilor și a personajelor=0, acțiunea=0, dialog și replici=0. Lipsa de originalitate, lipsă de acțiune, din punctul meu de vedere, mai bine era lipsă de carte, pentru că nu mi-a plăcut deloc. Bănuiesc că sunt și fani ai acestei serii. Nu dați cu pietre, asta e părerea mea. Am auzit că urmează și volumul 3. Groaznic!

Nota: 1/5

4 comentarii:

  1. Sincer cand m-am apucat eu de ea era printre primele mele carti cu varcolaci daca nu chiar prima ...si mi-a placut adica nu pot sa spun chiar placut dar nici nu am urat-o desigur acum daca imi dai sa o citesc o arunc de pereti cat ai zice peste ..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. http://denisamada.blogspot.ro/2013/11/liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici prima carte n-a fost cine stie ce, dar asta e inutila la nivelul suprem.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)