Ce nu găsești?

miercuri, 11 decembrie 2013

Proiect în desfășurare. inimă.

 Update: nu uitati de concursul de aici
Vă spuneam acum câteva zile -acum câteva mai multe zile- despre proiectul Shoebox, Cadoul din cutia de pantofi. M-am implicat la început doar din ambiție, din curiozitate, din dorința de a face bine. N-am reușit să mă detașez nici măcar un centimetru și toată ideea m-a cuprins cu totul.
Am fost cu propunerea la domn director, care m-a susținut cât de cât, apoi am fost din clase în clase. Ați făcut vreodată asta? E groaznic. Puștii ăia se uită la tine ca și cum ai fi extraterestru, și ai impresia că vorbești și nu te ascultă nimeni. Am avut totuși parte de o surpriză.

Se pare că n-am vorbit cu pereții. Câțiva chiar s-au mobilizat și am reușit până acum, să strâng 42 de cutii!
 Nici acum nu îmi vine să cred. Sunt incredibil de fericită și mulțumită. Nici că se putea mai bine. Am niște colegi și prieteni minunați, cărora le mulțumesc din suflet!

 Încă mai am multe de făcut, încă mai am cutii de împachetat, dar nu-s decât ultimele pregătiri. Vineri le ducem, și de abia aștept. inimă.

Voi ce ați mai făcut în ultimul timp? Cum merge școala, tezele și testele? :) Eu mai am o teză, la română luni și scap, apoi pot să lenevesc toată ziua cu o carte în brațe :3 Cu o carte de teste pentru bac :))

Vă pup și vă iubesc. Meduza fericită.


2 comentarii:

  1. Felicitari pentru faptul ca te-ai mobilizat ! Eu am terminat cu tezele, dar inca nu am primit rezultatele :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări :). Și eu am trimis trei pachete :D

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)