Ce nu găsești?

luni, 16 februarie 2015

Locuri: #1 Carturesti Carusel

Toți aveți dreptate și niciunul nu greșiți. Cum să vă spun... Așa este. Cărtureștiul ăsta Carusel e un loc minunat. Dacă ar fi să aleg un loc unde să mor, aș vrea să mor în librăria asta, atât e de frumoasă! Dar nu pot să nu fiu de acord cu vocile care se aud din când în când și prind contur prin articolașe mai de bine, mai de rău. Ba că nu era nevoie de această nouă librărie, ba că sunt prețuri piperate, așa și pe dincolo. Am fost și eu. Și nu putea să-mi pese mai puțin de ce se spunea pe internet despre acest loc, n-am mers acolo cu ochi critici. Am mers acolo în calitate de cititoare și iubitoare de cărți.

L-am găsit relativ ușor, deși când am căutat pe domnul google mi s-a părut dificil, n-a fost. Noul Cărturești se află pe Strada Lipscani, la vreo 50 de metri de lupoaică. De afară nu mi s-a părut extraordinar de mare, dar asta a fost până să intru înăuntru. Am pătruns într-un loc spațios și luminos, curat, lucru la care contribuie și culorile, în mare, alb (e nonculoare! in-cul-to! paa). Am găsit servicii de ceai vintage, agenduțe, cărți, ceaiuri exotice, hăinuțe pentru cărți și obiecte gadget, semne de carte, chestiuțe de bookloveri, cărți din nou, sacoșe și tot felul de alte lucruri simpatice, shiny dimy ruby rose pentru iubitorii de carte, ceai și pisici. Pentru că în fond, asta e Cărturești. N-am pisică, dar îmi plac cărțile și ceaiul.

Caruselul pe care l-am vizitat e un loc interesant, dar nu pot să nu menționez faptul că... mă așteptam să fie mai multe cărți. Pentru un loc atât de mare, mi se par mult prea puține cărți, dar din câte am înțeles, există un motiv pentru acest lucru. Caruselul urmează să fie gazda multor evenimente culturale, poate concerte, în viitorul apropiat și în plus, îi înțeleg pe oamenii ăia. După ce am văzut câți s-au perindat în ziua deschiderii prin librărie, nici eu n-aș fi adus mai multe cărți acolo.

Voi ați fost pe acolo? Vreți să mergeți? Eu vă recomand Cărturești Carusel, dacă vreți să vă relaxați pentru un timp, într-un loc liniștit, frumos și magic.

2 comentarii:

  1. Frumoasă postare, furelise! Sunt de acord cu tine, că nu contează criticile, ci părerea ta în legătură cu noua librărie, pentru că în legătură cu orice o să existe și oameni care caută mai întâi defectele...
    Legat de întrebarea ta, nu, nu am fost până acum la Carturesti Carusel, dar cu proxima ocazie când ajung în București, pe acolo o să dau, întrucât ador librăriile de acest fel. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ce loc frumos. Vrem si noi aici, in Iasi. Oricum, aș merge pe acolo doar ca să mă relaxez - la o adică, cum să nu fii relaxat când ești înconjurat de atâtea cărți - de fapt, stai, că s-ar putea să intri, puțin, în depresie: prea multe cărți pe care ți le dorești. Haha! Frumos post, felicitări. Să ne ții la curent cu ce se mai petrece pe acolo, inclusiv ofertele și pozele live. Salutări!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)