Ce nu găsești?

joi, 26 februarie 2015

McDonald's si noul meniu 1955

      După ce am pătruns timid într-o lume cu totul necunoscută, o lume populată cu bloggeri și oameni mișto, la evenimentul Social Media Summit la care am fost săptămâna trecută, am primit o invitație pe mail de la Cristi Manafu. Mi-am verificat orarul și am confirmat invitația, deși în mail nu spunea decât ceva de McDonald's, ceva de anii 1950, locul și data: Piața Romană, joi, ora 18:00. Am zis ok, pentru mine e de ajuns, vin.

      Am ajuns la Romană devreme, cu jumătate de oră înainte, însă bine am făcut. Bloggerii invitați începuseră deja să se strângă și să ocupe locuri. Am ocupat o masă și mi s-au alăturat întâi Luciana, prietena ei, și apoi Elena Folea. Nu că ați ști cine sunt, dar hei, nici eu nu știam până acum două ore. I-am întâlnit azi pentru prima oară și a fost interesant să ies puțin din carapace, să descopăr lucruri noi și oameni frumoși (am vorbit doar cu câțiva, sunt meduza blândă totuși, dar e un pas important pentru mine).

      Evenimentul a constat în lansarea unui nou produs de către McDonald's, un burger autentic, așa cum se făcea în anii 50, de unde și denumirea de Meniu 1955. După ce ne-a spus un nene o scurtă istorie a brandului, au fost aleși 3 voluntari pentru a gusta produsul. Provocarea a constat în faptul că aceștia au fost legați la ochi și puși să ghicească ingredientele noului burger. A fost foarte amuzant și o metodă ingenioasă de lansare a unui nou produs, așa că felicitări celui care a venit cu ideea. 

      Bineînțeles că am gustat și eu noul produs. Ni s-au oferit burgeri, sucuri, cartofi prăjiți și plăcintă și n-am putut să refuz, că nu e politicos *rânjet*. Sunt client fidel al McDonald's. Ok, poate nu sunt un client constant, dar dacă e vorba de fast food, aleg Mc la orice oră din zi (și din noapte, rămâne secret, ok?). Oricum, burgerul 1955 e bun. Vă recomand să îl încercați și voi, mai ales că vine în ediție limitată și îl puteți comanda doar până în aprilie. V-am făcut curioși? Sper că da. Poftă bună!

Un comentariu:

Lasă un comentariu :)