Ce nu găsești?

marți, 2 octombrie 2012

Chef de bloguiala

In acordurile innebunitoare ale celor de la Skillet, imi plimb degetele somnoroase pe tastatura de curand stearsa cu spirt.
Frumos sau ce? Tocmai am realizat ca cceasul este 7:19, am prima ora engleza, si am chef de postari pe blog, plus ca astazi, din cate stiu eu (sper sa nu visez aiureli), apare volumul 4 din fetele Gallagher ~uu-huuuu~

--> legat de poza, eu nu mai fac mate. ~hi hi hi~

Parul imi sta la fel ca azi noapte, si, tinand cont ca am sport, nici nu ma ating de el. As mai dormi o ora, poate o saptamana, dar tocmai mi-am amintit ~amintirile vin ca un flash, asa, ca in 'Chuck'~ ca am lucrare la franceza. God damn it. Cine a inventat subjunctivul si si conditionalul? Mmmm? Vreau sa stiu, ca sa le spun una doua. Off. 7:21 si fug sa ma pregatesc, inainte sa fie prea tarziu, pt ca intentionez sa-mi cumpar si revista Bravo Girl, si sa ajung la timp sa intru pe poarta, ba mai mult! Mi-am scris la engleza, si vreau sa ma dau mare! :))
Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the oneeee!

P.S: Am luat 100 de puncte la testul initial la engleza, I iz proud! Si da! Fetele Gallagher volumul 4 s-a distribuit astazi, impreuna cu revista Bravo Girl. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu :)