Ce nu găsești?

joi, 11 octombrie 2012

'Proscrisii' si neinspiratia mea

Am o raceala care nu-mi mai trece si 0 inspiratie. Z.E.R.O. Asa ca m-am hotarat sa scriu despre ce am mai citit eu in ultima vreme. Pai am citit ultimul volum din Fetele Gallagher ~si asta in ora de economie>:)~.

M-am apucat de Infernul lui Dante, dar sta pe raftul cu carti de vreo 2 saptamani ~nu am cheeeef aaazii~. Tocmai am terminat 'Proscrisii', de Pavel Corut ~al treilea roman al sau pe care il citesc~, si nu stiu. N-a fost nici prea prea, nici foarte foarte.

O scurta recenzie, ca tot il am proaspat in minte:
Romanul urmareste povestea a 2 oameni, Lazar si Ionela. Laza este un ziarist care investigheaza cazurile de coruptie, si intr-o zi descopera ca sotia sa il insala. Dand dovada de o demnitate si o vointa nemaintalnita, divorteaza de Maria -sotia- si isi continua viata. Lazar o intalneste pe Alina; cei 2 se indragostesc, apoi Alina pleaca sa-l ingrijeasca pe iubitul ei din liceu, Marius, parasindu-l pe Lazar. Pana la urma, Alina descopera ca Marius este un idiot, iar apoi se impaca cu Lazar. End of this story.
Cealalta poveste, este cea a Ionelei, o fata simpla, educatoare la o gradinita particulara. Aceasta isi intalneste dragostea intr-un tren spre Suceava. Baiatul, Giani este un fost puscarias care a fost inchis pe nedrept timp de 3 ani. Intre cei 2 se infiripa o dragoste puternica. Se casatoresc. Si ghici! Vine fata acasa si gaseste un plic de la Giani. Tipul plecase in USA cu retardata aia blonda, Corina, iubita lui din copilarie, care ATENTIE! cand intrase in puscarie, se casatorise rapid cu in bleg de profesor. Iar Ionela ramane singura, cu copilul. End of this story.

Nota mea: 3/5

2 comentarii:

  1. Lectura plăcută >:D< La FG sunt de abia la volumul 3, pe care am sentimentul că o să apuc să-l cumpăr abia la anu', dar tot abia aştept :)) Şi îmi plac mult chestiuţele pe care le-ai pus în dreapta blogului :3

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)