Ce nu găsești?

joi, 18 octombrie 2012

Leapsa

Am gasit o leapsa draguta pe blogul lui Cori :D Click AICI! Si am furat-o :))




1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
     Evident ca nu. Aveam vreo 2 semne de carte, facute de mine (o vulpe si o albinuta) dar le-am pierdut. Apoi mai aveam niste biletele roz/galbene, dar s-au evaporat si alea. Asa ca folosesc hartii sau, mai nou, prospecte de medicamente :))

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
    N-am primit, dar mi-am cumparat si am imprumutat o gramada de la biblioteca :)

3. Citiţi în baie?
    ^_^ Da, si ma fac singura sa rad cand citesc in baie :)) :D

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta
    Evident. Am vreo 10 carti incepute, si inca o gramada de idei pentru alte carti noi. Dar nu am reusit sa termin niciuna, pentru ca mereu imi vine alte idei, si incep alte carti :))

5. Care este cartea preferată?
    Am multe. Prea multe. Si nu ma pot hotari doar la una singura. Intrebare cruda! :o3


6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
    Da, ador sa recitesc cartile preferate ;;) Pai ar fi Singur pe lume. La Medeleni, Ciresarii de care nu ma satur si nu ma voi satura niciodata. Niciodata!!


7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
    Initial, as fii usor timida, m-as fastaci :)) Dar apoi probabil ca mi-as reveni si le-as pune o gramada de intrebari legate de personaje, de evenimentele din carte, care a fost sursa de inspiratie, cum a ales numele personajelor si alte chestii care imi vin pe moment. Ar fi ceva de genul: Si de ce l-ati numit pe Damon, Damon? R: Pai, pentru ca..| Am inteles, va plac jeleurile?

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
     Nu chiar.. Nu prea am cu cine sa vorbesc despre carti, tocmai de aceea mi-am facut blog :D

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
    Titlul. Categoric, titlul. Coperta nu chiar atat de mult, dar Titlul.. <3 :) Poate si pretul :D

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
   Pai, nu, nu merge asa. Pentru ca mie, de exemplu imi place sa citesc romane politiste, iar tanti Aglaia citeste doar carti cu rugaciuni. Fiecare citeste ce ii place, dar totusi, daca e sa fac cateva recomandari, din putina mea cultura literara, recomand urmatoarele: La rascruce de vanturi, seria Harry Potter (dar nu e pe gustul tuturor, ca de exemplu, maica-mea n-ar citi asa ceva niciodata:-@ -nu stie ce pierde:) ) seria Stapanul Inelelor (desi este usor plictisitoare, are niste descrieri superbe, uimitoare, fantastice), Torente (de citit o data, sau de doua ori, dar numai dupa ce au trecut mai mult de 10 ani), Maestrul si Margareta, cartile Agathei Christie (scrie suuuuperb), si deocamdata atat. Sigur uit o carte misto, dar nu-mi dau seama.

11. Care este locul preferat pentru lectură?
    N-am. Citesc oriunde. Pe scaun, in pat, la scoala (pe scaunele alea incomode), pe jos.

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
    Mai ascult si muzica, mai este si galagie, dar de cele mai multe ori, reusesc sa ma deconectez de la tot, si sa ma concentrez doar la citit.

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
     Eu, firoscoasa, m-am apucat de vreo 3 carti electronice si ghici ce? Nu l-am terminat. Big surprise. Pai in primul rand ma dor ochii. Cel mai mult am ajuns la pagina 30. Si am renuntat.

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
    Cumparate/primite/imprumutate, carti sa fie. Nu ma intereseaza de unde sunt, atata timp cat se afla la mine in mana. :)

Multumesc pentru leapsa Cori :)

8 comentarii:

  1. Cu cea mai mare placere! Vad ca si tu ai citit Torente - nu am intalnit pe nimeni (cu exceptia mamei) care sa o fi facut. Si si eu o ador pe Agatha!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si la mine a fost la fel. Mmm, ce sa citesc? Si vine mama: Ia, citeste Torente. Asa ca m-am apucat de ea, si chiar mi-a placut :D

      Ștergere
  2. Hei,dragute raspunsuri , si mie imi place foarte mult sa citesc insa nu am citit nici o carte dintre cele enumerate de tine , probabil ca din cauza faptului ca eu citesc mai mult carti de dragoste , hm.. :)) Torente asta insa imi pare interesanta , poate o sa o incerc dupa ce imi termin cele 6 carti pe care le am in plan :-"
    Pupici :*
    P.S : Dragut blog :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei hei :) Multumesc ;;) Da, chiar iti recomand Torente. Ce anume ai mai citit in amterie de romance (ca vreau si eu:D) Si sunt curioasa ce citesti acum? :)
      Oo, si chiar te rog, dar insist, daca vrei, sa iei si tu leapsa :) Si oricine altcineva :)

      Ștergere
    2. Oh , ce dulce esti .
      Pai acum draga mea citesc Pe cuvant de spioana - Ally Carter seria fetele gallagher , sunt carti pe care le-am cumparat cu o revista dar imi plac foarte mult , asta este a doua carte din colectie si mai am inca doua.Are si dragoste si aventura in ea
      Hm..cartile de dragoste pe care le-am citit eu sunt in general carti vechi deci banuiesc ca le stii "Dama cu camelii-Alexandre Dumas , cele 2 Diane-Alexandre Dumas,Cocosatul-Paul Feval,Fiul lui Lagardere 1 si 2-Paul Feval , Cu fiecare zi - Danielle Steel etc .
      Si o carte de aventura care mi-a placut infiorator de mult este Portalul spre taramul Mirrorscape-Mike Wilks .Cam acestea ar fi cartile preferate si da , o sa iau leapsa maine probabil ! :*

      Ștergere
    3. Vai, dar am citit si eu Fetele Gallagher. Eu am terminat volumul 4, si afndkhnrekhegnknkjsd mor sa stiu ce se intampla mai departe, dar volumul 5 a aparut doar in America momentan :(

      Ștergere
  3. Multumesc frumos. :) Te vizitez in curand :)

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)