Ce nu găsești?

vineri, 26 octombrie 2012

Cu mandrie, In my mailbox

Anunt cu mandrie ca este prima mea postare cu titlul 'in my mailbox'! Si a trebuit sa astept o gramada pentru ca nu aveam cum sa le fac poza cartilor. Nu conteaza, asteptam si o luna, ca postarea asta tot o scriam :)

Am castigat pe Blogul Danielei 2 carticele, si vreau sa ii multumesc enorm. Sunt primele mele carti castigate. Nu pot sa descriu in cuvinte cu ce bucurie m-am dus la posta sa imi iau premiul. Eram toata un zambet, si  abia ma abtineam sa nu o iau la fuga. :)



Deci am castigat 'Destinul Vraciului' si stiti ce scrie pe spatele cartii? Mmm?? "Avertisment: A nu se citi dupa miezul noptii" ~CAT de TARE e ASTA?? :X Si volumul 2 din Eve. Cum eu nu am citit volumul 1, voi mai astepta putin pana imi voi comanda si volumul 1. Urasc sa le citesc alandala.

Trebuie sa plec. Si mai am atatea de spuuuus. Ca de exemplu cele 2 carti pe care le citesc acum, si cartea pe care am terminat-o ~vine recenzia cat de curand~ si si si.. gata, plec. Pleeec, uite-ma ca plec!
-> Reactia mea, cand am primit cartile :))

7 comentarii:

Lasă un comentariu :)