Ce nu găsești?

duminică, 14 octombrie 2012

My perfect Saturday night

Stiti serialele/ filmele alea americane in care cineva invita mai multi prieteni la el acasa si se uita la un film, joaca twister si jocuri de groaza? Ei bine asa a decurs sambata mea. Un anume prieten S ne-a invitat in casa lui frumoasa -cel mai probabil o sa citeasca postarea asa ca-i zic de bine:))- am facut cunostinta cu cei 3 caini ai lui -niste scumpi, daca nu mi-ar fi fost frica de ei-, am vazut filmul 'The Dictator", am jucat -pt prima oara- twister si Slenderman si am baut Nestea de prune cu miere si da, m-am spart de ras. :)) Minunat, sau ce? :)



Vreau sa mentionez faptul ca ~S. TU NU CITESTI ASTA! da-ti jos ochelarii:))~ sunt praf la twister, dar imi place :)) si ca sunt o fricoasa de zile mari -m-am speriat cand a pufait odorizantul de camera. cat de ciudat e asta?-, si ca Dictatorul, este cu mult mai amuzant cand il vezi cu A.&A, care au o pofta nebuna de ras.

  Asta de aici e Slenderman. CUM sa nu te sperii de el? MMmm??


Ce-i drept, m-am distrat. Si mai misto e faptul ca S ne-a invitat si sambata viitoare. Guess who's gonna have another perfect Saturday? :) MEE!! :)

5 comentarii:

Lasă un comentariu :)