Ce nu găsești?

marți, 30 octombrie 2012

Y U no like Halloween?

Si aman din nou recenzia cartii "Oracolul" pentru a va povesti ce s-a intamplat azi. Oh my, god! Wait untill you hear this!
Unii oameni sunt pur si simplu atat de incuiati la minte, incat incearca sa-i incuie si pe altii (tot la minte-ha ha). Astazi, dragutul nostru de profesor de religie ne-a intrebat ce credem despre Halloween, ce este aceasta sarbatoare, etc. Fiindca stiam cate ceva am ridicat mana. Atunci m-a izbit primul aer de ironie (deloc ascunsa) din vocea si privirea profului, care pur si simplu uraste Halloween-ul.


 Deci domnul nostru profesor ne-a citit un articol despre aceasta sarbatoare 'macabra si satanista' si despre cum Halloweenul este sarbatoarea preferata de satanisti. No, nu mai spune! Cum de ati ajuns la concluzia asta, domn' profesor?


Totusi, am aflat o chestie extrem de ultramegatampita interesanta. Stiati ca in Rusia, din 2002 (sau 2003, cine mai stie) orice activitate legata de Halloween este interzisa in scoli? Si asta, deoarece promoveaza cultul mortii. Hai lasa-ma!
Pai bine ma (idiotilor si tampitilor si incuiatilor la minte care sunteti) prieteni :) Halloweenul este o sarbatoare. Copiii (si nu numai) se imbraca in monstri, zane, super eroi, vrajitoare, si fac rost de bomboane. CE e rau in asta? Stiu de ce proful de religie era atat de ofensat ca aceasta sarbatoare a patruns si in tara noastra. Pai pentru ca era o sarbatoare a paganilor. Adica cei care credeau in zei, si nu in Iisus. Si totusi, am rabdat cu stoicism pana la sfarsit! Cat autocontrol sa ai, ca sa nu-i zici ceva mai putin igienic, cand iti umple capul cu aberatiile alea? Anyway.

<-Reactia mea pe dinauntru








<-Reactia mea pe dinafara:









Gata, v-am plictisit destul. Pe final, o melodia care sa se potriveasca cu gerul si ploaia de afara, si cu Halloweenul, care este maineee -ta-na-na-na!
Click aici pentru melodiuta.  (nu am reusit sa descarc videoclipul)



7 comentarii:

  1. Sfat: nu discuta cu profii de religie. Daca intra ei in vorba cu tine, sustrage-te usor. Eu am avut 2 ani discutii in contradictoiu cu al meu si nu am rezolvat absolut nimic. Ba chiar mi-a zis candva ca nu o sa poata sa doarma din cauza a ceea ce i-am spus eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Cori, dar cateodata zau ca imi sare tandara. :)) Oricum, o sa incerc sa ma controlez. Trebuie, de dragul mediei 10 :))

      Ștergere
  2. Mamăă, ce tâmpiţi pot fi unii profi x.x Noi îl avem dirig pe profu' de religie şi e atâât de treabă :3 BTW, gifurile pe care le-ai ales sunt briliante :))
    Happy Halloween >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ador gif-urile pe care le-am ales. De fapt, ador gif-urile in general :)) Happy Halloween Rose >:D< Sa primesti bomboane multe!

      Ștergere
  3. Eu una nu sunt adepta Halloween-ului . Hi hi , ma simt romanca :)) dar nu am conceptii nebune sa cred ca este un pacat sau ceva " satanist " , e ceva ce pe mine personal nu ma atrage dar atata timp cat altora le place nu vad ce e rau . :-??

    RăspundețiȘtergere
  4. Oooo ce-i iubesc eu pe acesti oameni minunati! :| Doooooamne, deci sunt atat de cretini unii din ei incat bubuie. Pai, bine profesori de religie inteligenti, Samhain-ul ( aka Halloween-ul modern ) a fost preluat de biserica catolica si transformat in All Hallows' Day ( ziua tuturor sfintilor ), iar denumirea de Halloween de aici a venit ( All Hallow's Eve - ajunul zilei tuturor sfintilor ) ---> deci, in prezent e sarbatoare catolica! Concluzie: atac la catolicism :D! Pot sa ma duc sa-i zic asta profului tau de religie, pot,pot? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am spus asta azi. A zambit la mine si a inceput: asa si pe dincolo, bla bla bla pensii, rada rada, biserica catolica nu incurajeaza activitatile ce au loc in noaptea de 31 octombrie, cu costumele si bombonitul (trick or treat), b.c. doar sarbatoreste ziua sfintilor, fara sa se implice si sa sustina in vreun fel Halloween-ul. Superb, sau ce?

      Ștergere

Lasă un comentariu :)