Ce nu găsești?

miercuri, 30 ianuarie 2013

Ajutor !?

:D DA, am nevoie de ajutor. Datorită unor factori perturbatori, ce mi-au distrus încrederea şi buna dispoziţie (in mare parte din vina mea, nu discutam), pentru cam, să zicem... nu ştiu, pe o perioadă nelimitată, am nevoie de câteva idei. Că duc lipsă :)) Trebuie să scriu nişte chestii pentru revista şcolii. Bubu ăla drăguţ, mi-a spus să scriu cu şi despre orice. Doar că eu nu ştiu să scriu despre orice. Şi nici despre 1 sau 8 martie n-am chef să scriu, zău aşa :D Deci, idei. Multe idei. Nu vă faceţi griji pentru comentariile kilometrice, sunt de fapt bine venite şi încurajate :) Va sunt recunoscatoare <3

Aşa. Azi am aflat că s-a deschis biblioteca de la şcoală, -a fost renovată-, şi am dat o tură pe acolo. Prima care mi-am făcut fişă, mulţumesc frumos :) Mi-am luat Arhipelagul Gulag, o carte despre un tip care a fost arestat şi închis într-un lagăr de reeducare prin muncă, din Rusia (Da, Rusia^_^) şi este aşa tristă, profundă :) E un jurnal uimitor de bine scris :) Mereu cand o citesc, ma gandesc la Cori :)) Habar n-am de ce. In caz ca nu stiti cine e Cori, poftiti aici: Blogul lui Cori (Nu, nu m-a platit sa-i fac reclama, dar ii iubesc blogul :) )


Concursuri pe: Book whisperer
Si tot pe ( care e practic raiul concursurilor)MB- 10 lucruri pe care...

Ce mai cititi nou si bun? :D ^^ 
P.S: Alex (Ascunsa) e fericita! >:D< Eu sunt fericita alaturi de ea :)

10 comentarii:

  1. N-am nicio idee :)) Păi mr. Bubu zice că poți să scrii despre orice. Nici eu n-am inspirație în momentul ăsta. Toată mi-a fost absorbită de compunerile miraculoase pe care ni le-a dat diriga ^-^ Îmi cam trec niște titluri din alea artistice prin gând, dar nu știu dacă-s bune :)) Na, uite la ce se gândea je: Pasărea de foc, Zborul în abis, Căzând către cer, Cioburi de sticlă - tâmpenii din astea.
    Mna, știu că nu te-am prea ajutat, dar am dat un comentariu așa, de dragul să-l fi dat :)) Eu citesc primul volum din FG și am ajuns la pagina... wait a sec. Pagina 91. Ăum, succes cu revista :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ideile vin la mine din viaţa cotidiana*pană de idei momentan*

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh tu ! :"> Draga de tineeee. Ce frumos , ma bucur ca esti fericita pentru mine.Te iubesccc . :*
    Asa , acum , despre revista..hm , pai , ai putea sa scrii chiar despre asta , despre faptul ca s-a renovat biblioteca etc , ai putea sa scrii , sau sa faci un sondaj cu cele mai bune rezultate la invatatura , cea mai buna clasa , etc . Sauuu sau , un articol despre viata elevului , din perspectiva ta , sau , ce-i face pe elevi sa fie lenesi si sa nu invete , despre aturaj , violenta si alte chestiute care se gasesc in scoli .
    Sper ca te-am ajutat , succes!
    Multumesc ca-mi esti mereu alaturi ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Alex, ce draga-mi esti :) Da, chiar m-ai ajutat, nu ma gandisem sa scriu de biblioteca. Weird. :) Mersiii :*

      Ștergere
  5. Scrie despre citit. Încurașază-l! Dă-le elevilor din școala ta idei de cărți YA pe care le-ai citit și ți-au plăcut. Dar, nu încerca să-i introduci direct în cărți complicate. Ceva ușor, amuzant și cu un preț mai mic. :) Poate le stârnești curiozitatea.
    Sau scrie despre muzică. Adică, încurajază muzica de bună calitate. Nu manele, nu melodii cu 2 versuri ce se repeta de 70 de ori. Muzică bună. :)
    Succes! :) Sper că ți-am fost de folos! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. <3 Mama ce de idei :X Chiar o sa scriu despre citit, oricum prezentarea unei carti si a unui film/serial sunt pe lista <3 Mersi Claire :)

      Ștergere
  6. Spre rușinea mea, abia acum am citit articolul ăsta. Nici nu știi cât de flatată ma simt. Ești o adorabilitate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Ei, nu chiar o adorabilitate... sau hai bine, doar puţin puţin de tot aşa ;;) :)) ^.^

      Ștergere

Lasă un comentariu :)