Ce nu găsești?

joi, 3 ianuarie 2013

Recenzie- Cele 9 vieți ale lui C K, vol 1

Titlu: Cele 9 vieți ale lui Chloe King, volumul 1: Căderea
Autor: Liz Braswell
 Carte citită în format electronic :)



Recenzie:
 Este povestea lui Chloe (Dacă nu v-ați dat seama după titlul seriei) care cade dintr-un turn (Dacă nu v-ați dat seama după titlul volumului). După căzătura asta, tipa ar trebui să fie afiș. Dar nu e, și se trezește aproape bine mersi. Mi-a plăcut că prietenii lui Chloe erau cu ea și au văzut toată faza, deci nu e tocmai un secret (gen: vai, e vampir sau înger, nu știe nimeni). Nu, prietenii lui C își dau seama că ea e mai specială. Amy și Paul sunt amuzanți, simpatici și loiali, și tocmai de aceea mi-a plăcut de ei. Chloe împlinește 16 ani, și se comportă ca o disperată. Se duce în club, aproape face sex cu un tip necunoscut, apoi îl întâlnește pe Brian, se dă la Alek, tipul rus și foarte hot, și se tot îndepărtează de Amy și Paul care sunt acum împreună.
M-a enervat Chloe pentru că se purta ca o mâță în călduri și mai că sărea pe fiecare tip pe care-l întâlnea. Alek a fost hot hot hot, în principiu pentru că era rus :)) Brian a fost și el drăguț, dar nu prea. Anyway. Chloe descoperă că are super viteză, agilitate și puteri șmechere, și mai descoperă că  cineva o urmărește și vrea s-o ucidă, și apare în peisaj încă un tip care are abilități ca ale ei. O, mamă, am uitat de ghearele alea lungi și ascuțite. Bun bun bun. Urmează marea împăcare a lui Chloe cu Amy și Paul,  cineva este de fapt un trădător care nu e până la urmă trădător, și Chloe află cine îi sunt cu adevărat prieteni și cine nu. Șii... Finish!

Nota mea: ținând cont de cât de disperată eram eu să citesc cartea menționată mai sus, păi.. n-am fost prea impresionată.  2,8/5

*** M-a pus Gaia să mă uit la 2 episoade din serial. Ce? Nu știați că e și serial? Ba eee! :P Un serial cu actori drăguți (În afară de Alek, rusul, ăla blond e, în gri. Mamăăăă ce urât e!) dar care joacă incredibil de prost. Mai non talente ca aștia nu putea să găsească, zău. Vreți sfatul meu? Nu vă uitați la serial, că-i nașpa :)


Să-mi spuneți dacă mai apare chestia aia la comentarii, să introduceți nu știu ce cod :D

16 comentarii:

  1. Mie nu mi-a plăcut cartea mai deloc... de aceea nu mi-am mai cumpărat-o pe a doua. Ce m-a atras cel mai mult a fost coperta - care nu se potriveşte deloc cu conţinutul, apropo -, dar am fost cam dezamagită la final. Nimic palpitant, nici chiar cand o atacă tipul ăla ... mă rog.. să zic că Alek a fost mai ok, dar nu, nici el n-a fost. :))
    Cu privire la serial, s-a ridicat exact la preteţiile cărţii. -.- Distribuţia cam josică, mai ales Alek, corect.
    Apropo, unde citeşti cărţile electronice? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi am participat la concursuri și am primit multe e-book-uri, dar am găsit un site drăguț :D Unele cărți, ca de exemplu primul volum din Giorgina Kinkaid, sau al doilea (parcă) din Av nu-s la locul lor, trebui să fii puțin atentă când le descarci. Dar sunt destule cărți frumoase :) Uite :http://romania-inedit.3xforum.ro/post/470745/1/Colectia_Literatura_Fantastica/

      Ștergere
  2. Awwww yaaa.Şi p-asta am citit-o.Şi eu şi prietena mea cea mai bună.Şi vreau să spun că prietena mea e obedată de Alek.Şi mie îmi plăcea de el în carte,dar când am văzut ce actor îl va juca în film..pfff,m-am cam scârbit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place de el. Era așa șmecher, arăta bine, și peste toate, era și rus :X Dar în serial, pfai, e urât tare.

      Ștergere
  3. Dap, cartea primea cam aceeasi nota si din partea mea :D Eu prima data am vazut serialul si dupa aia am citit cartea. Ma asteptam sa fie mai buna, dar ce sa-i faci acum? :D Si sa stii ca serialul chiar mi-a placut, dar s-a terminat asa tampit....Macar sa-l fi anulat dupa ce completau sezonul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu, n-am văzut decât primele 2 episoade, și să ști că m-aș mai uita. :)) Știu că e nașpa, și tâmpit, dar na, curiozitateaaa... :) Oricum, momentan am alte seriale mai bune ;;)

      Ștergere
  4. Mie nu mi-a plăcut decât prologul, sincer. Chloe e fost o tipă uşuratică tot volumul. Să nu-l încerci pe al doilea, mai am câteva pagini de citit din el şi e bun de nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ei bine, cred că am să-ți urmez sfatul. N-am nici o dorință să-l citesc, și am cărți mai bune care merită citite :)

      Ștergere
  5. Am avut o tentativa de a ma uita la serial, colegele mele erau inebunite dupa el pe atunci, dar mi-a venit rau de la episodul 3 si am abandonat.cartile nu m-au atras, dar le am ebook si am sa le citesc in curand. Oricum, nu ma astept la prea multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi vine greu să cred că cineva chiar ar putea să iubească serialul ăsta. Eu, cel mult îl agreez. Da, să nu te aștepți la cine știe ce chestie, că nu e :)

      Ștergere
  6. Eu n-am citit cartea. In fine, am auzit o groaza de chestii de bine despre ea O__o Ca acum sa descopar ca nu e nimic de capul ei. Voiam s-o citesc pe Scribd, dar apoi am aflat ca e serial. Si da, am dat buzna peste serial. M-am uitat la primele 4 sau 5 episoade si mi s-au parut... -_- E, nu atribui niciun adjectiv serialului ca sa nu le jignesc pe cele intr-adevar proaste. Din distributie nu mi-a placut decat de cea care o joaca pe Amy (habar n-am care e numele ei real) pentru ca joaca si in TVD. In rest.. :-?? Ceilalti mi s-a parut ca joaca foarte prost si ca nu-si dau niciun interes. Iar primul episod, Doamne, zici ca era disperata fetita asta! o.o 3 tipi. A intalnit 3 tipi. Si i-au picat toti cu tronc. In fine, ca sa nu mai lungesc comentariul, am sa-ti zic mersi pentru recenzie, ca altfel m-as fi apucat si eu sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine că am descoperit recenzia ta! Vroiam să-mi iau și eu cartea! După descrierea pe care i-ai făcut-o și după nota dată sună ca o carte de duzină. Nimic special. Tipa cu super-puteri care se dă în vânt după băieți și se ceartă cu prietenii. -.- Ăh, și Alek sună destul de bine. Sună sexy. Dar, oricum nu o voi mai citi dacă zici că nu ți-a plăcut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai pe mine nu m-a impresionat cu nimic. Sunt multe alte carti care merita cumparate si citite :)

      Ștergere
  8. Inca nu am citit nici unul dintre volumele seriei si nici nu sunt prea sigur daca sa mi-o cumpar sau nu. Inca mai astept cateva recenzii si sfaturi pentru ca am citit si pareri negative. Am auzit ca este si un serial. Poate o sa sa ma uit la el,iar daca imi place poate fac rost si de carti.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)