Ce nu găsești?

marți, 8 ianuarie 2013

Leapşa de la Clara :)

Am primit o leapsă drăguţă, mersi Clara ;;)
Întrebările la care trebuie să răspund sunt următoarele:
  1. Te-ai gândit vreodată... cum va arăta casa ta?
Păi, nu chiar. Adică... Să fie drăguţă. Casă, casă, nu apartament la bloc. Şi nu vreau vilă din aia, să mă pierd în ea. O căsuţă mică şi drăguţă, cu o cameră verde, neapărat :)) şi o bucătărie mobilată complet. Nu că sunt eu mare bucătăreasă, dar fiecare cu damblaua lui! 
  2. Te-ai gândit vreodată... cum vei arăta în viitor?
Jeez. Ochelari? Bifat. Păr scurt? Nebifat (nu mă tund scurt nici dacă-mi dai 1 milion de dolari. Îmi dai? ^.^) Altceva... Nu, cam atât. Poate până atunci se inventează vreun aparat care-ţi aduce aminte să nu mai zâmbeşti ca nebunu, sau să nu te mai încrunţi, şi orice altă chestie care-ţi lasă riduri. Mă enerveayă ideea că o să am riduri. Is there a problem? :-w
  3. Te-ai gândit vreodată...cum ar fi viața celorlalți dacă nu te-ai fi născut? 
Da. Evident, vieţile lor ar fii mai naşpa :)) 
  4. Te-ai gândit vreodată...cum va fi nunta ta?
Ăăă... Nu. Next! 
  5. Te-ai gândit vreodată...cum ar arăta copilul tău? Ar fi fată sau băiat?
Vai. Păi ori n-ar exista, pentru că eu cam urăsc copiii, ori ar exista, şi ar fii băiat :D



Mersi frumos Claire :* Acum, leapşa mea, pentru oricine vrea să o ia, şi implicit pentru Rose, Raisa, Alexandrele blogului meu şi Lexi. A, şi Maria. Şi Clara, dacă o vrei şi tu, cu cea mai mare plăcere. Cred că trebuie să formulez 5 întrebări care să înceapă cu "Te-ai gândit vreodată... ?" Aşa facem! 


 1. Te-ai gândit vreodată cum ar fii să cânţi într-o formaţie rock?
 2. Te-ai gândit vreodată să mănânci clătite cu spanac? (Sunt mortale!)
 3. Te-ai gândit vreodată să iei lecţii de echitaţie?
 4. Te-ai gândit vreodată că fantomele ar putea să existe?
 5. Te-ai gândit vreodată că eşti un personaj dintr-o carte? Ce carte, ce personaj şi de ce. (Asta e în plus, dar fie iei tot pachetul, fie deloc >:) Me evil :D ) 






11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. http://newcomiclife.blogspot.ro/p/lepse.html

      Aici leapşa.Mersii încă odată:*

      Ștergere
  2. Dragute raspunsuri , ma bucur ca nu-s eu singura fiinta ciudata careia nu-i plac copiii :)).
    p.s : Eu sunt una dintre Alexandrele blog-ului tau.. ? ca nu stiu . :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca esti >:P Cum sa nu fii? :-w Alexandra Alle, Alexandra C, Alexandra ^_^ :) >:D<

      Ștergere
    2. Hm..ok , merci , o sa o fac curand ! :*

      Ștergere
  3. Mersi mult! :*
    Întotdeaua mi-au plăcut răspunsurile tale de la lepşe. ^.^

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai primit leapșa și de la mine. >:)
    Și n-am mai făcut cu "te-ai gândit...". Era obositoor. :3
    P.S.: Mamă, da' multe Alexandre mai există pe lumea asta. Cred că mai cunosc cel puțin 6. :)) (în afară de mine. O.o)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi mai place :)) !
    Ești amuzantă!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)