Ce nu găsești?

marți, 22 ianuarie 2013

Dor de.

     Dor. Îmi era un dor incredibil de blog și tot ceea ce include el. Mi s-a stricat pc-ul. Asta s-a întâmplat. Pc nașpa ce ești! Fără intenția de a crea o giga-postare, am să vă spun ce am mai făcut și citit în ultima perioadă. Buuun. Deci am câștigat Omul de Smoală pe blogul Booktown Lover și Micuțele mincinoase și secretele lor  :) Mulțumesc frumos :)
     Am citit DA LUME! DA! Academia vampirilor volumul 5, și acum am ultimul volum uite-l colo, da, îl văd de aici, dar nu pot să mă apuc de el. N-am timp, pur și simplu și mă oftic la greu. M-am apucat de Rațiune și simțire și n-am terminat-o, pentru că e atâââât de plictisitoare!! Și de Ucenicul vraciului. Nici pe-aia n-am terminat-o. Nu e urâtă, dar nici uimitoare nu e. Mă cam plictisește. De astea m-am apucat de nu mai știu când, dar am primit Av 5 între timp și am halit-o într-o noapte. 2 vorbe despre, și nu mai zic nimic apoi. Atenție, Spoiler! Știam că o ucide pe cățeaua fățarnică. Și știam și cine. Categoric, nu-i Rose. Mda, m-am spoilerit fără să vreau, și acum știu. Și dă-mi voie să zic doar atât: Mama ta de *****!!! ******* ******** *****!!!! ******!!!! Gata, m-am calmat. Bun. Am mai citit Să nu ne uităm la ceas, de Rodica Ojog Brașoveanu, o cărticică cu spioni, și am descoperit că am în bibliotecă Floare întunecată pe care vreau să o citesc, în viitorul ăă..  când o să am timp și termin cărțile începute și teancul ăla de cărți (Eve vol 2, Blood and feathers, Micuțele mincinoase și secretele lor, Evernight 1 și 2 și cam atât pe moment :D) care-mi face ( deci teancul, care face, e bine acordat. ) cu ochiul de ceva vreme.
Încă ceva și am terminat. Dimitri, te iubesc! :) Școală nașpa și care-mi ocupă tot timpul Y U no let me RIP? **** *** și ție, uite așa! Voi ce mai faceți? Cum merge minunăția de școală?-de fapt, nu mă interesează, dar am întrebat să mă aflu în treabă :))- Ce mai citiți? ::)

 (pe voi, blogul, pe Dimitri) 

P.S: Cineva ar trebui sa o informeze pe Rose ca aici se afla un gif cu Evan.Tate.Evan. :) Cred ca o sa o faca sa se simte mai bine, pe fondul muntilor de teme si lectii de invatat pentru teste olimpiade si alte chestii legate de scoala :)

20 de comentarii:

  1. Uhh,nici eu nu mai am timp de citit. Profi deja ne dau teste. :( ma bucur ca ai revenit ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) :* Mda, teste, si ascultari si chestii. Care-ti mananca timpuuul! Asa cum am mancat eu ciocolata cu crema de nuca de cocos :)) Si in plus, weekend-ul a trecut ca un tren de mare viteza. Vreau din nou vacanta ;;)

      Ștergere
  2. Cam asa eram si eu dupa ce am citit vol 5 :))) iar dupa muream de plans caci terminasem vol 6....
    Merge...defapt nu merge ca nu are picioare :)) se taraiae mai degraba, ca un melc constipat....la fel si orele si zilele si la naiba ca mai sunt 5 luni pana la vacanta de vara :)))
    Ce citesc? Tema la fizica :(( urasc fizica, ma holbez in zadar la caiet caci nu am sa o rezolv niciodata....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ^:)^ Vreau sa multumesc in primul rand liceului meu. Fara dragul de el, si fara profilurile sale, astazi inca as fi facut fizica. *lacrima cazand* fizica virgula ca fizica, dar chimia e IAD!

      Ștergere
  3. Evaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan <3
    Gata, m-am liniștit. Deci. Scuzeee, dar am scris mare și clar acolo "pentru cei care au citit" dar noo, Furelise trebuia să citească tot că nu-i place să facă economie de... de... ăhm, ochi. (M-am prostit)
    Așa. Volumul 5!!!!!!!!!!!! Furelise a terminat volumul 555555555555555. Asdfghjkl. Am o stare atât de hgskgfsuhkfkjd. Trebuia tu să scrii acolo că ai terminat volumul. Acum îmi amintesc de vremurile vechi... Și îmi vine să tutui 7 ore despre cartea aia nemernică, dar n-am cu cine. Bine, poate doar cu Sparky. Uite ce-ai făcut! Acum câinele meu e nevoit să-mi asculte bazaconiile despre AV.
    Păăăăăăi. Am de citit vreo 15 cărți sau mai mult, o să le vezi tu pe blog peste 10 minuțele. La școală merge.. ăă, cum merge. Urăsc fizica. Urăsc chimia. Urăsc.. atât. Aș fi vrut să spun "matematică", dar NU! (Eu. Caiet de mate. Examen. Cap de emort.) În concluzie, je trebuie să se pună cu burta pe foiță și pe creionaș. Uuh, de parcă n-aveam deja destule de făcut -.- De ce trebuie să fiu a opta? *tears*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am sa fac chat, doar pentru tine, ca sa vorbim despre cat de mult iubim noi AV si pe Dimitri, si pe Dimitri, a si pe Dimitri :) Good! :) Scapi tu și de a 8-a, și vine minuăția de liceu, unde, în primii 2 ani o să ai o grămadă de timp liber. Tre să profiți de el, neapărat, listen to me! :) Aș vrea să fiu acum Sparky :))

      Ștergere
    2. Da, ar trebui, ca să mă eliberez și eu odată. Uneori când îmi vine cheful de Dimitreală, bat la cap una din fetițele Powerpraff. (Am scris bine!) Săraca de ea, cred c-ar prefera să fie în mormânt :)) Dar e nașpet la telefon, pentru că x-uleasca poate să-mi închidă când îmi poftesc ei deștili. DOAMNE, cât aștept să scap de a opta! Să nu-mi fac nicio temă. Să nu-nvăț nimic. Să citesc non-stop. Să mă uit la filme cu Evan. Să mă uit la fanficuri cu AV. Să visez la filmul City of Glass. Da, și eu aș vrea să fii Sparky :)) Și să poți să răspunzi la aberațiile mele :))

      Ștergere
  4. Cat de mult imi place serialul ala! In special de Tate.. :"> .
    Momentan citesc Misterul lui Edwin Drood, de Dickens. A fost plictisitoare la inceput, insa incepe sa fie interesanta.

    O saptamana usoara si note mari >:D< !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru urare. Dar n-o să fie ușoară :)) Din contră, una dintre cele mai grele săptămâni. Scapă Eu de ea, și mă apuc de Av 6, Dimka, wait for me! :)) De abia aștept :) O săptămână de 30 de ori mai ușoară decât va fi a mea, îți doresc! :*

      Ștergere
  5. Heiii , bine te-ai intors . Eu acum citesc o carte veche , si anume , Misterele Londrei-Paul Feval , sunt abia la vol. I , dar si eu , ca si tine nu prea am timp de lecturat :-@ .
    Unde e vacanta noastraaaaa ? :((
    Te imbratisez , lectura placuta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Misterele Londrei suna interesant. Sper ca esti in regula, nu uita ca iti sunt alaturi. :) Multumesc, iti trimit o imbratisare mare ca de... Raisa :))

      Ștergere
  6. Oooo, chiar mă întrebam cum de nu ai mai postat tu nimic în ultima perioadă. Bine-ai renenit printre noi, muritorii de rând ai blogosferei! :3
    Ai început ceva cărţi, nu glumă. :)) E bine dacă reuşeşti să reţii acţiunea tuturor.
    Să ştii că al doilea volum din Eve e ceva mai reuşit decât primul. Zic! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Multumesc ^^
      Am inceput o tona de carti, si nu le mai termin. Acum m-am apucat si de Sherlock Holmes si un siropel -poveste de dragoste, tipica, are mama un raft plin de carti din astea- :)) Sper sa fie mai bun, poate il citesc :D

      Ștergere
  7. În sfârşit! Mă întrebam eu ce-i cu tine! Nici un semn de viaţă! :-w Mă bucur că ai reparat calculatorul şi postezi iar. :)
    Pe mine şcoala mă distruge încet şi sigur, pe interior. Cu fiecare temă şi proiect gigantic. Ah, mai sunt şi colegii. Drăguţ. x.x
    Eu acum citesc Insurgent. E awesome. :x Şi.. mă gândesc să mai citesc şi eu ceva la AV dar intervine Eve care strigă: 'Alo, şi eu?! Nu vrei să afli ce a făcut Eve în continuare?' Îi zic că da, dar cum rămâne cu Rose şi Dimitri şi Lissa şi Adrian şi, şi, şi atunci intervine Evernight. Daa! 'Nu vrei să afli ce se ascunde sub coperta asta genială?! Haidee!' Şi am nervi şi mă pun la calculator. :-?? Mă rog. Baftă cu şcoala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu cum e cu scoala. :-< Insurgent!!!!! OMFG!!!! <3 Eu geloasa :o3 Mmm ba da, vreau sa aflu ce a facut Eve. Si Rose. Si sa citesc Evernight :o3 Si si si si. :D Vreau de toate :)) DAr n-am timp :o3 Bafta si tie :> >:D<

      Ștergere
  8. Trădătorilor. Nu m-a anunţat nimeni :)) Destinul a avut grijă să ajung pe aici :>
    Nuuu, de ce te-ai spoilerit cu AV, de ceee? :(( *sufăr eu mai mult decât tine, trust me :))* Am făcut şi eu aceeaşi chestie cu moartea lui Mason şi a fost oribil. Nu mai vreau să mi se întâmple aşa ceva toată viaţa x.x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Destinul a vrut ca tu sa-l vezi pe Evan.Tate.Evan ^:)^ N-are nimic de spoilereala, se mai intampla :D >:D< missed ya :)

      Ștergere
  9. Bun.Ciudat.Nu știu nimic deci...Cine-i frumușelul ăla ? :))
    Mă refer la ”Tate” ... Da , în ce serial/film joacă ? ;;)

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu :)