Ce nu găsești?

joi, 10 ianuarie 2013

Leapşa de la Ale C ^.^



Am primit o leapşă de la Alexandra C, mersi Alexandra - nume frumos :)


1. Ce ai face dacă în fața ușii tale ar apărea un ursuleț panda enorm? 
:)) Adică Raisa? :)) L-aş smotoci şi flocoşi şi l-aş iubi cu tot sufleţelul @.@. Probabil şi-ar da duhul între timp :-s

2. În ce culoare e vopsită camera ta?
E albă. Noroc cu posterele :))

3. Care e materia pe care o urăști cel mai mult?
Chimia! ._. Dar acum nu mai fac :D Deci... actuala materie urâtă de mine esteee... Ştiinţe (la naiba cu acordul!)

4. Pe ce stai acum?
Pe scaun ;;)

5. Numește o melodie de care nu te saturi.
No diggity :D Şi dacă n-aţi văzut filmul, să puneţi mâna! Click!  

Mersi frumos pentru leapşă, poate să o ia tot poporul :) ^^

10 comentarii:

  1. Faină leapșă, scurtă, dar tare faină! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Danke :) Lepsele scurte si dese, cheia marilor succese :))

      Ștergere
  2. Oh, te rog. E un nume oribil. -.- E prea comun și prea... prea... comun. :)) Nu putea să mă numească mama păi nu știu... altfel? La 2 și la 3 suntem pe aceeași lungime de undă. Mersi că ai făcut-o. >;d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Shut up! Mie imi place numele, pentru ca pe mine nu ma cheama asa :)) Si suna frumos :> Cu placere, ti pup :*

      Ștergere
  3. Hmmm , chiar draguta . O sa ma uit la filmul ala ! ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu azi l-am vazut a 4-a oara, am invatat deja mare parte din replici :))

      Ștergere
  4. Şi eu vreau să apară un ursuleţ pandaaa *.* Şi eu vreau să-mi pun postere pe pereţi, dar ai mei nu mă lasă nici de-a naibii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici pe mine nu m-ar fii lasat, doar ca psoterele sunt puse de al meu frate. Si el de obicei reuseste mereu sa faca doar ceea ce vrea, ba mai mult, sa-i convinga si pe ceilalti ca asa e bine :))

      Ștergere

Lasă un comentariu :)