Ce nu găsești?

duminică, 27 ianuarie 2013

Repede.

Repede până nu îmi pleacă laptopul. Pc-ul merge, dar incredibil de încet, iar râbdarea mea, păi... nu e atât de răbdătoare. :D Postare scurtă, deci.
Ce mai faceți??? :) -Rose, baftă la olimpiadă!! Si: Rose, văcuțele sunt inofensive, I'm tellin' ya! <3 - Întâi eu. Păi mă doare capul. Și trebuie să învăț perioada junimistă la română că ne ascultă. Și aseară am fost la un majorat, și cred că am răcit, fir-ar să fie! Nu răcisem pe iarna asta! 8-| Dar eu a purtat aseară pantofi cu tocuri de 10 cm. Pentru prima dată. Și n-am căzut. Nu mi-am rupt nimic. Mulțumesc. :) O, un buchet de trandafiri, pentru mine? Vai, premiu acela e tot pentru mine? Frumos, vă mulțumesc! *ieșindînaplauze*

Am citit niște chestii morbid de amuzante, Familia Puhoi, se numește seria. The floods, titlu original, parcă. Eu am citit doar primele 2 volume, dar sunt 7, parcă. Le-a mai citit cineva? ;;)  Am să postez recenzia în curând. Cândva. :-? :D 
Ce mai citiți? Cum a fost săptămâna voastră? :) Mda, AV ultimul volum încă se uită urât la mine, că nu l-am citit. Nu îmi vine mă să-l citesc. E ultimul volum și e heartbreaking. Parcă dacă mai amân citirea lui, amân terminarea poveștii. Sau așa ceva. :-<

Vă las acum, mă apuc de lălăit învățat :) Baftă la scoala! <3 

Update: Ce filme/seriale ati mai vazut? :D Spuneti-mi cat mai multe :D



18 comentarii:

  1. Uuuu... am văzut eu unul tare! Salt e numele lui şi-i cu Angelina Jolie şi-i şi foarte mişto. Mai era unul parcă... Gone. E frumos şi ăsta.
    E bine că reuşeşti să stai pe tocuri de 10 cm, eu nici pe tocuri de 3-4 centimetri cu talpa ortopedica nu pot să merg. -.-"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ambele filme :D Cat despre tocuri, pai e o premiera. Nu stiu prin ce vrajitorie am reusit sa merg cu pantofii aia, dar am reusit, si sunt incredibil de mandra :)) Ca mi-am luat apoi niste papuci roz si pufosi, e alta treaba :))

      Ștergere
  2. Mersi muuult :* Ăă, şi am descoperit de unde venea mugetul ăla. Era Dacia vecinului :)) Oricum ar fi, văcuţa Milka tot iubirea mea e ^^
    Eu nu m-am mai apucat de alte seriale, am început să mă uit la animeuri în schimb :o3
    Să mă înveţi şi pe mine să merg pe tocuri, sweetheart :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asaaa :> Deci nu iti mai e frica de vacute :) Milka e exemplul perfect. Vacuta iubirii ;;) Bun, legat de mersul pe minunatiile alea. Te incalti cu ei. Si faci pasi mici. Si sa nu indoi genunghii prea mult, ca te face sa arati ca o capra. Dar nici sa tii picioarele tepene, ca arati ca un robot. Ce altceva? Hm, pai... ca incepatoare, trebuie sa fii rabdatoare. Adica sa nu te grabesti cand mergi pe tocuri, ca na. Vii in cap. N-am patit-o, iar faza cand am alunecat pe gresie (putin asa, nu m-a vazut nimeni, thank God), o pun in seama zapezii :D A, daca dansezi, e ok. Pur si simplu te infigi in pamant, si dai din maini :)) Mai te muti asa, din joi in pasti de pe un picior pe altul, dar nu prea des. E si asa destul de greu sa stai pe tocuri, ca sa mai si mergi cu ele :)) Cine le-a inventat, mama lor! Comentariu mamuuut! :)) -ce-i drept, te fac sa arati smechera si inalta :>

      Ștergere
  3. Păi mă uit la: Pretty little liars, The vampire diaries, The lying game, AHS (TATE <3) și am început Supernatural, Gossip girl și Hart of Dixie. GG, săracu' e început din vară :)) Și cred că sunt la sezonul 1, episodul 2. A, și-am mai început aseară 90210 la propunerea unei prietene. (N-am văzut decât 3 minute din el :]])
    La filme nu prea mă uit, decât când merg la cinema. Eu sunt mai mult serialistă, nu... ă, filmistă.
    Holy crap. Cred că pantofii cei mai înalți pe care i-am purtat în viața mea au avut la toc 4 sau 5 cm. N-aș putea să merg pe tocuri de 10. Tu cum ai reușit? O.o
    Nu te freacă degetele să iei cartea aia și s-o smotocești? Eu cred c-am terminat volumul 6 dintr-o suflare. Oricum, scrisul e mai mic decât la celelalte. Deci o să fie multe detalii. :> Îmi vine să te strâng de gât mintal că te-ai uitat la chestia aia cu Tatiana -.- Te-am spoilerit de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nimic -Tatiana-. Abia astept sa termin cartea ca sa pot sa o injur pe cateaua care i-a facut aia Tatianei, si lui Rose. Stiu cine e. :)) Nu-mi vine sa o citesc. Adica ma impart pe jumatate. O jumatate vrea sa o manance cu fulgi (pagini) cu tot, iar cealalta, sa o mai lase un an, ca sa amane sfarsitul. Nu o sa rezist un an, dar o mai las putin. :D Cum am reusit sa stau pe papainoage? :> Mama, ma simt un fel de star ca am reusit, zau. :)) Nici eu nu stiu, dar sunt mandra. As pune poze. Dar tot nu-s gata sa imi arat fata :D
      Cum e the lying game? :> E bun? Mama, te uiti la Spn, sora mea >:D< Team Sam! (Stiu ca Dean e frumos si amuzant si frumos, dar SAm... :D)

      Ștergere
    2. E drăguț. Are suspans și întâmplări la greu. Oricum, nu l-am văzut pe tot - sunt de-abia la episodul 8 - dar e foarte tare până aici. Gemenele Twitter nu mai apar în serial, față de carte. A, încă ceva - în carte, Sutton e moartă. În serial, e cât se poate de vie. Amuzant e că cele două gemene și-au schimbat viețile, iar S e mai tot timpul frustrată din cauza asta.
      La Spn sunt la episodul 2. (Ce reușită pe mine *rolling eyes* ) și m-aș uita chiar acum la următoarele, dar vreau să termin Prințul mecanic și să mă uit și la TVD, că n-am văzut ultimul episod.

      Ștergere
    3. Sunt in urma cu TVD, si n-am niciun chef sa ma uit, zau. M-as apuca de Lying game, dar inca nu stiu. N-am citit cartile, deci nu stiu ce si cum :D Sa vedem cum se anunta saptamana asta :)

      Ștergere
  4. Ţi-ai văzut premiul deci nu mai îți las linkul. :)) Scuze că nu te-am anunțat dar matematica aia nenorocită nu mai avea răbdare. x(
    Eu mă uit la Jurnalele Vampirilor, American Horror Story -da, m-am apucaaat și eu în sfârșit -, A fost o dată ca niciodată - recomandarea fratelui meu mai mare - și Jurnalele lui Carrie care abia a apărut.
    Jurnalele Vampirilor va rămâne serialul meu de suflețel forever. :x Îl iubesc.
    Jurnalele lui Carrie - 2 episoade până acum - e drăguț. Te las să descoperi singură.
    AHS e genial. Nu e chiar așa horror. :-?
    Și, A fost odata ca niciodată e foarte frumos. :) Ți-l recomand cu dragoste. :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AHS nu e chiar asa horror in primul sezon. In al doilea e nebun! Bolnav! Da' tot imi place :) >:) DE A fost odata ca niciodată n-am auzit, dar am sa ma uit sa vad despre ce e, pare interesant ;;) Multumesc pentru premiu, esti o scumpa >:D<

      Ștergere
  5. un film interesant http://www.youtube.com/watch?v=Lj5_FhLaaQQ
    :) Numai bine!

    http://filmandotherstories.blogspot.se/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. U, ce blog dragut :) Merci frumos Cris :* Cred ca am sa vad LotR partea a doua, ca nu am vazut decat primul film :)

      Ștergere
  6. Heyyy,Fure!Eu bine fac..mă chinui să răzbesc p-aici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Serialul meu preferat ramane in continuare Heroes :D e cea mai geniala productie ever! Obsesia mea de la 14 ani :D:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E serialul acela cu o majoreta, un chinez (asiatic) care au niste puteri smechere? :D

      Ștergere

Lasă un comentariu :)